Gå til innhold

Fant et gavekort på 500 kr i en skuff. Har kun det frem til onsdag. Hva kjøper jeg?

Anbefalte innlegg

Det skal holde til matpakker mandag og tirsdag + fire middager til en voksen, en toddler, to på 12 og en på 15. Jeg har egg, løk, endel grønnsaker, hermetikk, en pakke kyllingfilet på 600 gr, mel og havregryn. Har også mye naturell yoghurt. Skal bake rundstykker og brød. 

Anonymkode: b9b5d...c2a

Fortsetter under...

Litt avhengig av hvor mye du har av de ulike tingene ser det ikke ut som om du trenger noe mer. Ost og syltetøy både til brødmat, pannekaker, pizza, omelett, Gratangen og vafler. Buljongterning, poteter og billige kjøttpølser til en god pølserapsksus, suppe eller potetpanne. Desuten ville jeg kjøpt en fløtebutt til krem siden det er fastelaven i morgen.

Anonymkode: 845b1...2f5

Anonym bruker skrev (På 10.2.2024 den 9.18):

Toddler?

Da hadde jeg kjøpt leverpostei og syltøy, poteter, gulrot og det jeg fant av billig middag, gjerne i datodisken. 

Anonymkode: 8d5fd...654

Ekspander  

Toddler er en 1-2-3 åring.

Anonymkode: 04fbb...264

Anonym bruker skrev (På 10.2.2024 den 10.26):

Toddler er en 1-2-3 åring.

Ekspander  

Anonym bruker skrev (På 10.2.2024 den 10.27):

Smårolling på norsk. 

Anonymkode: 708fe...c7c

Ekspander  

Ja, så skriv det da 🙄tåpelige engelske ord som sniker seg inn gir meg pels og kløe. 

Annonse

Anonym bruker skrev (På 10.2.2024 den 10.30):

Skal du helst bruke minst mulig av gavekortet?

Ekspander  

Nei, skal bruke alt😄

Anonym bruker skrev (På 10.2.2024 den 9.49):

Litt avhengig av hvor mye du har av de ulike tingene ser det ikke ut som om du trenger noe mer. Ost og syltetøy både til brødmat, pannekaker, pizza, omelett, Gratangen og vafler. Buljongterning, poteter og billige kjøttpølser til en god pølserapsksus, suppe eller potetpanne. Desuten ville jeg kjøpt en fløtebutt til krem siden det er fastelaven i morgen.

Anonymkode: 845b1...2f5

Ekspander  

Det var lurt. Kjøper en stor ost, syltetøy, spaghetti, en pakke kjøttdeig og kjøttpølser. Poteter og buljongterninger har jeg. 

Anonym bruker skrev (På 10.2.2024 den 10.28):

Ja, så skriv det da 🙄tåpelige engelske ord som sniker seg inn gir meg pels og kløe. 

Ekspander  

Da har du mye pels og mer blir det. Få noe for kløa samtidig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...