Gå til innhold

Telefon fra arbeidsgiver

Anbefalte innlegg

Jeg har ny jobb, i staten. Vi har telefon med abonnement gjennom jobben med "ubegrenset" data og har fått beskjed om å gi beskjed hvis vi netmer oss tomme.

Dette er første gang jeg har en sånn type avtale. Hvordan gjør dere som har det det med telefonnummer, mail ol? Hvordan skiller dere mellom privat og jobb? Hvor mye data tillater dere dere å bruke? Sier dere opp WiFi hjemme og bruker bare mobildata? 

Anonymkode: 654f5...86c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445898-telefon-fra-arbeidsgiver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ny jobb, i staten. Vi har telefon med abonnement gjennom jobben med "ubegrenset" data og har fått beskjed om å gi beskjed hvis vi netmer oss tomme.

Dette er første gang jeg har en sånn type avtale. Hvordan gjør dere som har det det med telefonnummer, mail ol? Hvordan skiller dere mellom privat og jobb? Hvor mye data tillater dere dere å bruke? Sier dere opp WiFi hjemme og bruker bare mobildata? 

Anonymkode: 654f5...86c

Jeg skiller i og for seg ikke. Alt er på en telefon, men iClouden er min privat, alt fra office365 ligger på onedriven til arbeidsgiver. Har ikke sagt opp wofi, så mye har jeg ikke av nettdata med tanke på at her i huset strømmes alt. 

Har to telefoner.

På jobbtelefonen er det restriksjoner på apper og det passer dårlig når jeg har tenåringer.

Så jobbtelefonen brukes bare til jobb, alt privat går på min egen telefon.

Har som sagt tenåringer så vi må ha skikkelig nett hjemme, mobilnett holder ikke.

Anonymkode: ad7ab...76f

Bruker mobilen som normalt. Har WiFi hjemme. Mobildata blir for tungvint mtp. hastighet og alt annet. Jeg gidder ikke å koble AppleTV opp mot mobildata hver gang den skal brukes. Robotstøvsugeren er også avhengig av vanlig WiFi. 

Anonymkode: a4add...79a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...