Gå til innhold

Skjer det noe hos dere på morsdag og Valentines day?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun fikk tulipaner hengene på døren i går. Var ikke hjemme! 

Anonymkode: c7cdc...dde

Hvorfor ringte du ikke først? Det er vel normalt i dag å høre om folk er hjemme før man går på besøk?

Jeg gidder ihvertfall ikke å besøke mamma når hun er ute med bikkja, på butikken e.l....

Anonymkode: 8d831...88f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor ringte du ikke først? Det er vel normalt i dag å høre om folk er hjemme før man går på besøk?

Jeg gidder ihvertfall ikke å besøke mamma når hun er ute med bikkja, på butikken e.l....

Anonymkode: 8d831...88f

Viktige var å gi henne blomsten ikke besøk av meg. 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor?

Anonymkode: 5a381...171

Fordi det er mye bedre å sulle seg inn i selvmedlidenheten over at ingen var hjemme istede for å kunne si at man har vært i besøk. Blir ikke sympati av sånt vettu. 

Anonymkode: 08012...3cd

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan ble dagen? 

Herregud, du er jo helt manisk opptatt av sånt! Og ikke si at det er fordi det er så koselig å høre hva andre har gjort, det vet vi alle (du og) ikke er sant....

Anonymkode: a0f62...bd9

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hvordan ble dagen? 

Veldig koselig! En tante jeg veldig sjeldent ser kom også så det var ekstra hyggelig. Ser heller ikke så ofte søskene mine så var veldig kjekt at de også kunne komme.

Anonymkode: 40d6e...fbf

Hvordan ble dagen? 

Dagen ble fin. Jeg fikk tegning av sønnen, så bakte jeg boller og laget kjøttsuppe til middag. Etter middag besøkte vi min mor med blomster. 

Med tenåringer i hus er tiden med kaffe på senga forbi, men de disket opp med sein frokost og hadde handlet gaver i går. Fastelavnsboller til dessert 😍

Bor ikke i samme by som mamma og svigermor så de har fått blomster levert på døren. 

Endret av frk Nilsen

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Nå er du bare teit. 

Men hvorfor vil du ikke møte henne? 

Tok en spontan tur i går. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor sendte du ikke en melding for å høre om hun var hjemme? 

Ble ikke sånn. Hadde et annet ærende ikke så langt unna der de bor. 

Jeg fikk ikke noe spesiell oppmerksomhet bortsett fra at sønnen gratulerte med dagen. Mannen glemte det nok. Vi er ikke nøye på slike dager. Jeg bakte selv boller og inviterte min søster og mann på besøk. Middagen laget jeg selv. Alt i alt en helt fin og vanlig søndag, der jeg selv tok initiativ til noe hyggelig. 

Anonymkode: af2c7...1c1

Valentines gidder vi ikke, men morsdagen ble markert litt. Eldste bakte kake til meg, minste tegnet et kort. Mannen ringte sin egen mor og vi tok med kake og fastelavnsboller opp til pappa på ettermiddagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...