Gå til innhold

Skjer det noe hos dere på morsdag og Valentines day?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barna mine er så store nå,og ene har flytta ut.        Hun kommer på besøk i morgen.    Da skal jeg bake fastelavnsboller.      Bruker og få kaffe på senga av mannen ( da vi våkner mye tidligere enn barna) så skal vi ut på tur og drikke kaffe hos mamma og pappa         Så blir det en god middag med barna som bor hjemme.      Bruker og få en liten ting😊

på valentines skal mannen og jeg spise middag og ta et glass vin           Hender jeg får blomster eller noe og et kort.      Kjøper en liten ting til han også.          

Anonymkode: 64111...ec7

Nei.

Men på søndag skal vi til foreldrene mine å spise fastelavens boller å da kommer søskene mine og tantebarna,så det blir veldig koselig. Vi gjør sånne ting altfor sjeldent.

Valentines day er bare en helt vanlig dag for oss,så ingen planer den dagen. Ikke sikkert jeg er med kjæresten den dagen engang ettersom vi ikke bor sammen enda.

Anonymkode: 40d6e...fbf

Siden det er fastelaven samme søndagen så skal jeg hvertfall bake boller, så skal vi kose oss med forskjellige typer boller . Så pleier jeg å få blomster eller sjokolade til morsdag 😊, synes det er en koselig tradisjon 🥰

Anonymkode: 7a2b3...21b

Annonse

Som nyskilt, der ungene (store tenåringer) er invitert til far for første gang på søndag, blir det lite valentinsfeiring og morsdagsfeiring, men jeg skal lage fastelavensboller til ungene kommer hjem og gi blomster til min mor.

Anonymkode: ce549...93b

Annonse

Jeg håper og tror set kommer et kort og kanskje en kake på søndag. Ungene har i alle fall hvisket og tisket bak lukkede dører den siste tiden.

Valentine er mer usikkert. Vi bruker ikke feire. Ofte får jeg et kort fra min datter. 

Anonymkode: 2204e...de4

Valentines går forbi i stillhet. Er singel, så ikke noe stress der. 

Morsdag i år starter med frokost på senga, så kirken kl 11 for å se niese(7) synge i kor for første gang og til slutt felles lunsj hos min bror m/familie + vår mamma. 

Morsdagen feires alltid. Og i år baker vi fastelavensboller til Morsdagen. Er innom svigermor og min mor også.

Vi feirer ikke valentinsdagen,  mannen syns det er unødvendig 🙈

Anonymkode: fa664...074

Mors og farsdag feires med kake og en liten gave. Ikke store greiene da, men en oppmerksomhet.

I år blir det fastelavensboller til morsdag

Valentines feirer vi ikke, men husets 15 åring skal visst til en venninne. Er visst en greie at venner skal feire sammen.

Anonymkode: 8d831...88f

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Man kan jo også spørre seg om det skjer noe hos din mor, hi? Er du ute med tulipaner og sjokolade i dag?

Anonymkode: bd014...c39

Hun fikk tulipaner hengene på døren i går. Var ikke hjemme! 

Anonymkode: c7cdc...dde

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Det er langt fra selvsagt. Vi gjør ingenting ut av sånne tulledager. Jeg er ikke alene. 

Anonymkode: 67e96...186

Det burde du vært. Vi, derimot, er ikke en familie av mørkemenn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...