Gå til innhold

Nesespray allergi. Hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Hatt allergi hele livet men kun i perioder trengt medisiner. Nå virker nesa å være kronisk tett og legen spurte hvilken spray jeg fortrakk? Har ikke peiling. Så du som bruker det, hvilken synes du er best?

Jeg har brukt nasonex kjøpt uten resept en ukes tid, den har tatt de verste plagene. 

Anonymkode: 85855...463

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445855-nesespray-allergi-hvilken-er-best/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke prøvd den ennå, men sønnen min fikk resept på en som heter Mometason, som legen sa var ny, og som skulle virke bra. 

Vi har altså ikke fått testet den ut, men det kan jo tenkes at det er verdt å prøve, siden den er ny...? 

the amazing spidermamma skrev (2 timer siden):

Vi har ikke prøvd den ennå, men sønnen min fikk resept på en som heter Mometason, som legen sa var ny, og som skulle virke bra. 

Vi har altså ikke fått testet den ut, men det kan jo tenkes at det er verdt å prøve, siden den er ny...? 

Det er samme som nasonex , har eksistert i maaange år

Anonymkode: 17799...d44

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dymista. Eneste jeg tåler. Syns jeg får migrene av alt annet som er tilsatt ting. 

Er aldri forkjøla, bra for bihulene. 

Anonymkode: d30e8...262

Hmm, jeg har ikke tenkt på at migrene kan henge sammen med nesespray. Kanskje jeg og burde teste dymista. Har den mindre tilsetningsstoffer?

Anonymkode: f466c...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...