Gå til innhold

Ghoster han meg?

Anbefalte innlegg

Meg igjen.

Han sendte 1 bilde av seg selv og to spørsmål; hvordan har du hatt det i dag? Har du planer for kvelden? 

Dette sendte han kl.17. Jeg svarte han ca 2 timer etterpå og den har han ikke åpnet en gang.

Jeg er ivertfal ikke masete.. syns det er en rar kommunikasjon.. hva skjer liksom?! Hvorfor spør han meg egentlig?  Når han "driter" i svaret.?.

Anonymkode: 22581...510

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Meg igjen.

Han sendte 1 bilde av seg selv og to spørsmål; hvordan har du hatt det i dag? Har du planer for kvelden? 

Dette sendte han kl.17. Jeg svarte han ca 2 timer etterpå og den har han ikke åpnet en gang.

Jeg er ivertfal ikke masete.. syns det er en rar kommunikasjon.. hva skjer liksom?! Hvorfor spør han meg egentlig?  Når han "driter" i svaret.?.

Fordi han vil se om han fortsatt har muligheten. Du må finne din egen verdi og slette han

Anonymkode: 558d8...5be

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Guri! Merker at jeg blir så irritert! Hvorfor er alle menn sånn?! Jeg orker ikke mer! 

Jeg legger følelser i det, men plutselig bare snur det! 😭😡

La han gå! Slett han! Ta ansvar for egen verdighet 

Annonse

Anonym bruker skrev (På 9.2.2024 den 22.53):

Hi her

Før var han oppriktig intressert I å høre hvordan jeg hadde det. Spurte flere ganger om hvordan formen var hvis jeg var syk. Det gjør han ikke nå. Jeg sa til han at jeg var lei meg, han svarte ikke på det en gang. Jeg spurte hvordan han hadde det, han svarte ikke på det heller 😌😌

Hva er tidsintervallet her? 

Hadde det gått ett døgn hadde jeg stusset. Jeg er en som svarer seint seint seint. Liker folk og er interessert for det. 

Anonymkode: f068b...92d

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hva er tidsintervallet her? 

Hadde det gått ett døgn hadde jeg stusset. Jeg er en som svarer seint seint seint. Liker folk og er interessert for det. 

Anonymkode: f068b...92d

I 3 mnd hele dagen. Normal kontakt. Han like mye som meg.  Men nå, over et døgn siden jeg sendte en melding. Alt endret seg etter sex

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Ja men det er bare det som må til. Ikke la han bestemme over deg 

Bestemmer han over meg? Føler meg så sinnsykt mislykket 😰 hvorfor er menn sånn?

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Bestemmer han over meg? Føler meg så sinnsykt mislykket 😰 hvorfor er menn sånn?

Klart han gjør. Du lar deg jo definere av han, og du sitter og venter, analyserer, stresser osv. Dropp han, gå videre. Han leker med deg og tiden din og du er den eneste som kan gjøre noe med det.

De er sånn fordi de kan. De er ute etter en ting, han fikk det, så nå trenger han ikke lokke deg ved å være søt og snill og kontaktsøkende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...