Gå til innhold

Ghoster han meg?

Anbefalte innlegg

Hvis du merker en endring etter at dere hadde sex så er det et ganske tydelig tegn på at du ikke er så interessant for ham nå som han har «nedfelt byttet», men han holder deg varm i tilfelle han får lyst på sex med deg igjen.

Man tviler ikke hvis en mann er forelska, da vet man.

Anonymkode: 60a60...74e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Masse hele dagen. Eller at jeg ivertfal ble involvert i livet hans. 

Anonymkode: 22581...510

Over hvor lang tid da? Helt ærlig så synes jeg at det høres slitsomt ut med så mye kontakt, og tenker at det er naturlig at det avtar etterhvert.

Anonymkode: 96b51...a9d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Over hvor lang tid da? Helt ærlig så synes jeg at det høres slitsomt ut med så mye kontakt, og tenker at det er naturlig at det avtar etterhvert.

Siden oktober 🥰🥰🥰

Annonse

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor? 

Fordi jeg synes det er veldig mye kontakt, og tenker at det da er naturlig at det dabber av litt, uten at man av den grunn er mindre interessert.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg synes det er veldig mye kontakt, og tenker at det da er naturlig at det dabber av litt, uten at man av den grunn er mindre interessert.

Vi har ikke mulighet til å treffes så mye.. veldig sjelden faktisk. Og da er det kjipt å ikke bli involvert i livet hans lengre

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Vi har ikke mulighet til å treffes så mye.. veldig sjelden faktisk. Og da er det kjipt å ikke bli involvert i livet hans lengre

Hva mener du med å bli involvert i livet hans?

Hva mener du med å bli involvert i livet hans?

Før pleide han å sende snaps fra livet sitt. Barna, hva han gjorde på. Fra jobben osv. Nå hører jeg knapt fra han 🤷🏻‍♀️

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Før pleide han å sende snaps fra livet sitt. Barna, hva han gjorde på. Fra jobben osv. Nå hører jeg knapt fra han 🤷🏻‍♀️

Den eneste som kan svare på dette er han. Alle her inne skriver ut fra egne preferanserr og erfaringer, og de kan jo fort kræsje fullstendig med hva han tenker. Snakk med han. I hvert fall ikke ta noen avgjørelser den ene eller andre veien basert på hva folk her inne skriver. Ikke tillegg han motiver ut i fra hva folk her inne mener.

Snakk med han.

Annonse

Den eneste som kan svare på dette er han. Alle her inne skriver ut fra egne preferanserr og erfaringer, og de kan jo fort kræsje fullstendig med hva han tenker. Snakk med han. I hvert fall ikke ta noen avgjørelser den ene eller andre veien basert på hva folk her inne skriver. Ikke tillegg han motiver ut i fra hva folk her inne mener.

Snakk med han.

Ja, kanskje jeg må det. Merker jeg mister motivasjonen til å "vente" på han. Er andre som er interessert.. men nå sitter jeg bare å lurer...på han. Andre har jeg god kommunikasjon med (hadde det med han her før og)

Syns bare det er rart hvis han er forelsket... å ikke gidde å åpne meldinger fra meg på mange timer. Tar ikke mange sekunder å skrive en setning eller sende en snao

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Tydeligvis ikke interessert 

Anonymkode: 3ffad...95d

Nettop.. er det jeg også føler..

Men hvorfor sender han hjerter og bilder osv innimellom?  Fordi han vil ha sex innimellom? 

Hi her

Før var han oppriktig intressert I å høre hvordan jeg hadde det. Spurte flere ganger om hvordan formen var hvis jeg var syk. Det gjør han ikke nå. Jeg sa til han at jeg var lei meg, han svarte ikke på det en gang. Jeg spurte hvordan han hadde det, han svarte ikke på det heller 😌😌

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ja, kanskje jeg må det. Merker jeg mister motivasjonen til å "vente" på han. Er andre som er interessert.. men nå sitter jeg bare å lurer...på han. Andre har jeg god kommunikasjon med (hadde det med han her før og)

Syns bare det er rart hvis han er forelsket... å ikke gidde å åpne meldinger fra meg på mange timer. Tar ikke mange sekunder å skrive en setning eller sende en snao

Du skriver med flere samtidig? Da er vel ikke du heller så veldig forelsket?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tørr ikke å bli forelsket. 

Men du blir misfornøyd fordi du tror at han ikke er forelsket når han ikke svarer som du forventer. Det er ganske feigt av deg.

Har en ny venninne som er like intens på Snapchat som det du beskriver. I starten følte jeg at jeg måtte svare på alt, men nå orker jeg ikke mer. Blir helt svett av alle snappene. Svarer jeg på én, blir jeg spammet med ti nye. Til slutt ble det litt for kvelende. Det betyr ikke at jeg ikke liker henne, men jeg har på ingen måte det samme behovet for å dele hvert sekund av livet. 

Anonymkode: 1b4bd...064

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Men du blir misfornøyd fordi du tror at han ikke er forelsket når han ikke svarer som du forventer. Det er ganske feigt av deg.

Han trenger ikke være forelsket. Lurer bare på hva som skjer 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Har en ny venninne som er like intens på Snapchat som det du beskriver. I starten følte jeg at jeg måtte svare på alt, men nå orker jeg ikke mer. Blir helt svett av alle snappene. Svarer jeg på én, blir jeg spammet med ti nye. Til slutt ble det litt for kvelende. Det betyr ikke at jeg ikke liker henne, men jeg har på ingen måte det samme behovet for å dele hvert sekund av livet. 

Anonymkode: 1b4bd...064

Det forstår jeg 🙈 full skjerpings fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...