Gå til innhold

Legger på meg av pepsi max

Anbefalte innlegg

Alle sier at man ikke legger på seg av lettbrus osv pga det er 0 kallorier i den, men det er tull! Jeg har eksperimentert med dette og vært uten pepsi max i 1 år og gikk ned 5 kg, og startet i høsten og har startet å legge på meg igjen. Ingen endringer i spisevaner, kun brusen.  Så kunstig sukker er ikke bedre selv om noen enda trur det

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445851-legger-p%C3%A5-meg-av-pepsi-max/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja det er vel en grunn til at det bare er feite folk som drikker pepsi max. Ser ikke slanke personer drikke det.

Anonymkode: 924cd...d27

Jeg er veldig slank, alltid vært og drikker kun lettbrus. Jeg drikker ikke brus med sukker!

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Man blir ikke tjukk av lettbrus, du blir mer sulten. Og spiser mer. 

Anonymkode: c04f1...7ab

Ja det forklarer jo hvorfor alle de som drikker pepsi max er tjukke.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja det forklarer jo hvorfor alle de som drikker pepsi max er tjukke.

Mange «tjukke» drikker Pepsi max, men mange slanke drikker også Pepsi max og annen sukkerfri brus

Anonymkode: fc358...c97

Annonse

Gladjente00 skrev (8 timer siden):

Alle sier at man ikke legger på seg av lettbrus osv pga det er 0 kallorier i den, men det er tull! Jeg har eksperimentert med dette og vært uten pepsi max i 1 år og gikk ned 5 kg, og startet i høsten og har startet å legge på meg igjen. Ingen endringer i spisevaner, kun brusen.  Så kunstig sukker er ikke bedre selv om noen enda trur det

Det er bare tull. 

Anonymkode: 11bf2...c50

Gladjente00 skrev (12 timer siden):

Alle som drikker Pepsi Max sier at man legger på seg av PMax. De som har kunnskap sier at PMax er en versting sett i forhold til vektøkning. 

Anonymkode: b4106...294

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Bare tull! Null kalorier er null kalorier. Hvordan mener du at du går opp i vekt av det? 
Du spiser i tillegg noe MED kalorier som gjør at du går opp i vekt. Det er det enkle svaret.

Anonymkode: 2fb35...eb7

Kunstig søtning og andre tilsetningsstoffer. Vektøkning påvirkes ikke bare av kcalorier

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Alle som drikker Pepsi Max sier at man legger på seg av PMax. De som har kunnskap sier at PMax er en versting sett i forhold til vektøkning. 

"Alle" sier det? Du har ikke spurt meg. 

Anonymkode: 60463...a7e

Det sier da ikke alle. Jeg er slank og drikker Pepsi max daglig. 

Anonymkode: 36d1e...2bd

Det sier da ikke alle. Jeg er slank og drikker Pepsi max daglig. 

Å jeg drikker cola MED sukker hver dag å likevel er jeg undervektig. Så finnes alltid unntak.

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Å jeg drikker cola MED sukker hver dag å likevel er jeg undervektig. Så finnes alltid unntak.

Derfor skal man være forsiktig med å snakke for alle. 

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Derfor skal man være forsiktig med å snakke for alle. 

Eg har og altid drukke cola med sukker.  Opptil 2 liter om dagen i over 20 år .låg ikkje på meg av det eg heller . 

Anonymkode: ccb1c...56b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...