Gå til innhold

Trenger nye kopper som rommer litt…

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Elsker Lykketegning sine kaffekrus, de er fantastiske å drikke av. Vi har 6 stykker av de, både min og mannen sine absolutte  favorittkopper. 

Anonymkode: 54106...7b8

Samme her. Gode kopper som rommer mye.

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Men de er jo knøttsmå. HI spør om krus som rommer litt.

Anonymkode: 143b7...504

Annonse

Jeg selv har Rörstrand Swedish Grace og Iittala Taika. Begge er helt fine i størrelsen, går greit i vaskemaskin. Litt lei, bare. Synes Iittala Teema også er fin, men de har ikke den gule i stor størrelse.

Så ender det opp med at jeg drikker te av glass. 

Anonymkode: 143b7...504

Annonse

Iiiiik skrev (1 time siden):

De du linker til bruker jeg som tekopper. Jeg har også le Creuset, men de rette krusene. https://www.lecreuset.no/no_NO/p/krus-stentoy/SW0302.html?dwvar_SW0302_color=volcanic&dwvar_SW0302_size=l0-35

Jeg har også begge deler, men HI sier ikke om hun skal ha de til kaffe eller te, bare at de skal være store 

Anonymkode: da6a8...23a

En avsporing, jeg rekker ikke drikke opp varm drikke før den blir kald hvis jeg får servert en full stor kopp. For servering av te foretrekker jeg mindre kopp og tekanne man kan etterfylle med. Men smaken er som baken. 

Anonymkode: a04d7...63d

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

En avsporing, jeg rekker ikke drikke opp varm drikke før den blir kald hvis jeg får servert en full stor kopp. For servering av te foretrekker jeg mindre kopp og tekanne man kan etterfylle med. Men smaken er som baken. 

Enig.

Anonymkode: 19a8b...8a3

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Og relevansen til hi sitt ønske om rommelige kopper er? 

Anonymkode: 65404...ff0

Jeg elsker Taika fra Iittala. Knallgode å drikke av, og blir aldri lei av å se på mønstetet. Finnes i flere serier og farger, men dette er den mest kjente og den jeg liker best:

https://www.nordicnest.no/merkevarer/iittala/taika-krus/?variantId=13398-02&country=NO&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA2pyuBhBKEiwApLaIO-shh5l07tiX5cbvgAqOERfQQSXUCpg1JFXgYiHsz4pvTCAiYPSpsRoCCgUQAvD_BwE

Anonymkode: 45833...d5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...