Gå til innhold

Har du ofte dårlig ånde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg har dårlig ånde men som et lite tips så er det ikke alltid tilstrekkelig å pusse tenner og tungen, du bør også bruke tanntråd! Først da kjenner du lukten som kan oppstå i munnen🥴

Anonymkode: c521f...f82

Samme her, og jeg har fått høre det av mannen også. Spesielt hvis jeg begynner å bli syk, da får jeg skikkelig dårlig ånde. Føler også at ånden blir verre hvis det er lenge siden jeg spiste. Så da spiser jeg ofte. 
Jeg er i tillegg munnpuster, klarer ikke å puste med nesen. Så stakkars mann;) 

Anonymkode: b6520...cd4

Jeg pusser tenner, bruker deretter tanntråd og pusser deretter tennene litt til pga alt som kommer fram med tanntråden. Har det ganske trangt mellom tennene. 

Hva med å tygge litt Extra tyggegummi hvis du tror du har dårlig ånde? 

Anonymkode: 75f8e...ba8

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg tror ikke jeg har dårlig ånde men som et lite tips så er det ikke alltid tilstrekkelig å pusse tenner og tungen, du bør også bruke tanntråd! Først da kjenner du lukten som kan oppstå i munnen🥴

Anonymkode: c521f...f82

Ja, bruker tanntråd på kvelden. Orker ikke ta meg tid til det om morgenen. 

Hi

Anonymkode: 06075...e9e

Jeg er ufør, singel og har jenta bare 50%, så annenhver uke snakker jeg veldig lite. Da får jeg elendig ånde. Har begynt å snakke med meg selv hjemme, for å holde stemmebånde i gang og for å unngå dårlig ånde.😅

Anonymkode: b71d5...e84

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Samme her, og jeg har fått høre det av mannen også. Spesielt hvis jeg begynner å bli syk, da får jeg skikkelig dårlig ånde. Føler også at ånden blir verre hvis det er lenge siden jeg spiste. Så da spiser jeg ofte. 
Jeg er i tillegg munnpuster, klarer ikke å puste med nesen. Så stakkars mann;) 

Anonymkode: b6520...cd4

Da har du sikkert mandelstein. Hvite pussaktige prikker på mandlene. Da hjelper ikke all verdens tannpuss. Det blir verre ved sykdom.

Anonymkode: 6244a...245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...