Gå til innhold

Spiser du dadler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg spiser dadler hver morgen på tom mage. Kjøper en pakke med dadler, som skal i kjøleskapet etter åpning, det er veldig viktig. Dine har nok stått i romtemperatur etter åpning, da blir de fort ikke gode🫤

Anonymkode: 4f780...0da

De var sånn da jeg åpnet de, kjøpte de på kiwi i dag. Var usikker, så jeg kastet den. Ble satt i kjøleskapet etter åpning, men nå er jeg usikker på om jeg kan spise resten. Var 3 stk med sånn(mugg?) på, resten var ok. 

Dette var en pappeske med en plastpose med dadler inni. Plastposen er ikke vaakum/tett. Bare brettet en kant med en klistrelapp over. 

Dvs ikke stor forskjell på om den er åpnet eller uåpnet, siden den ikke er tett 🤔

Legger ved skjermdump, fra spar, men samme merke jeg kjøpte hos kiwi.

Screenshot_20240205_175044_Chrome.jpg

Anonymkode: 35808...acd

Annonse

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Det er ikke sikkert det er mugg, det kan være sukker som har krystallisert seg. Luktet det mugg? (Jeg skjønner det om du ikke har lyst til å ta sjansen på å spise dem, altså. )

Anonymkode: 9bb0f...b21

Det luktet ikke vondt. Regner med mugg lukter vondt. De var litt klissete og 3 stk var sånn som bildet viser. 

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

De var sånn da jeg åpnet de, kjøpte de på kiwi i dag. Var usikker, så jeg kastet den. Ble satt i kjøleskapet etter åpning, men nå er jeg usikker på om jeg kan spise resten. Var 3 stk med sånn(mugg?) på, resten var ok. 

Dette var en pappeske med en plastpose med dadler inni. Plastposen er ikke vaakum/tett. Bare brettet en kant med en klistrelapp over. 

Dvs ikke stor forskjell på om den er åpnet eller uåpnet, siden den ikke er tett 🤔

Legger ved skjermdump, fra spar, men samme merke jeg kjøpte hos kiwi.

Screenshot_20240205_175044_Chrome.jpg

Jeg kjøper slike dadler jeg også, samme pakke. Har aldri sett at noe tuter ut, så usikker. Fornøyd med disse jeg da og alltid kjøpt slike pakker. Bruk nesa om du er usikker.🤷‍♀️

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg kjøper slike dadler jeg også, samme pakke. Har aldri sett at noe tuter ut, så usikker. Fornøyd med disse jeg da og alltid kjøpt slike pakker. Bruk nesa om du er usikker.🤷‍♀️

Kastet de 3 rare, og har smakt på resten. Lukter og smaker godt 🙂 

Så bra👍 Dadler er sunt og godt for magen, klarer meg ikke uten🙂

Håper jeg kjenner effekt på magen 🤞🙂 Bonus at det er næringsrikt 🤩 var overraskende mettende. Følte meg mett etter 3 stk 🤔😁

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Håper jeg kjenner effekt på magen 🤞🙂 Bonus at det er næringsrikt 🤩 var overraskende mettende. Følte meg mett etter 3 stk 🤔😁

Ja, man må bare ikke overdrive, som med det meste egentlig. De sier at en eller tre stk på morgenen på tom mage hjelper på bedre fordøyelse og de er noe av det sunneste som finnes faktisk.☺️ Så..kos deg med dadler👍

Annonse

Ja, man må bare ikke overdrive, som med det meste egentlig. De sier at en eller tre stk på morgenen på tom mage hjelper på bedre fordøyelse og de er noe av det sunneste som finnes faktisk.☺️ Så..kos deg med dadler👍

Herlig! Takk 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...