smurfis Skrevet 3. februar 2024 #1 Del Skrevet 3. februar 2024 Retinol er selvfølgelig bra for huden, men i Norge får man ikke tak i sterk nok type, den beste er nok fra "The ordinary", den er også billig, Men det finnes en annen type vit A som er mye mer potent enn retinol den n heter "tretinoin". Du får den kun på resept, men alle får den om man spør, det spiller ingen rolle om du har store problemer eller ei, vanlige rynker og solskadet hud er nok. Det er mulig de ikke skriver ut til unge personer, bortsett fra til de som feks er plaget med mye kviser Jeg har begynt på noe som heter pigmanorm, den er hovedsakelig for solskadet hud og inneholder tretinoin, men også to andre aktive ingredienser. Den funker som fy, huden min er blitt mye mer jevn og klar, og pigmentflekkene er nesten borte Jeg er snart femti år og har aldri hatt problemer med huden min før, men nå, "plutselig" har rynkene kommet og jeg liker de rett og slett ikke. Det er sikkert en del som vet om denne type krem, men ikke alle kanskje? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445795-ett-annet-skj%C3%B8nnhetstips-men-denne-gangen-for-solskadet-og-rynkerog-det-funker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfis Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 3. februar 2024 (Solkrem med høy faktor er en selvfølge i tillegg + rens av hud osv så klart). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445795-ett-annet-skj%C3%B8nnhetstips-men-denne-gangen-for-solskadet-og-rynkerog-det-funker/#findComment-150066063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Del Skrevet 4. februar 2024 smurfis skrev (16 timer siden): Retinol er selvfølgelig bra for huden, men i Norge får man ikke tak i sterk nok type, den beste er nok fra "The ordinary", den er også billig, Men det finnes en annen type vit A som er mye mer potent enn retinol den n heter "tretinoin". Du får den kun på resept, men alle får den om man spør, det spiller ingen rolle om du har store problemer eller ei, vanlige rynker og solskadet hud er nok. Det er mulig de ikke skriver ut til unge personer, bortsett fra til de som feks er plaget med mye kviser Jeg har begynt på noe som heter pigmanorm, den er hovedsakelig for solskadet hud og inneholder tretinoin, men også to andre aktive ingredienser. Den funker som fy, huden min er blitt mye mer jevn og klar, og pigmentflekkene er nesten borte Jeg er snart femti år og har aldri hatt problemer med huden min før, men nå, "plutselig" har rynkene kommet og jeg liker de rett og slett ikke. Det er sikkert en del som vet om denne type krem, men ikke alle kanskje? Det er faktisk en grunn til at Norge er strengere på visse produkter, en skal ikke « leke» med ting som er sterke/ huden ikke skiller ut eller ikke er bra i sol. Tror nok ikke du har sett en solskadet hud. Solkrem med høy faktor og ta pauser fra solen, det virker både mot rynker( er jo og arvelig med hudtype) og for å få solskadet hud. Mange i dette landet leser ikke bruksanvisning på produkter og mye feilbruk er skummelt Anonymkode: 12781...efa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445795-ett-annet-skj%C3%B8nnhetstips-men-denne-gangen-for-solskadet-og-rynkerog-det-funker/#findComment-150066220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Del Skrevet 4. februar 2024 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Det er faktisk en grunn til at Norge er strengere på visse produkter, en skal ikke « leke» med ting som er sterke/ huden ikke skiller ut eller ikke er bra i sol. Tror nok ikke du har sett en solskadet hud. Solkrem med høy faktor og ta pauser fra solen, det virker både mot rynker( er jo og arvelig med hudtype) og for å få solskadet hud. Mange i dette landet leser ikke bruksanvisning på produkter og mye feilbruk er skummelt Anonymkode: 12781...efa Solskadet hud er ikke bare uvettig soling. Jeg fikk pigmentflekker da jeg var gravid. Faktor 50 og solhatt, likevel kom flekkene. Anonymkode: 05ad1...faa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445795-ett-annet-skj%C3%B8nnhetstips-men-denne-gangen-for-solskadet-og-rynkerog-det-funker/#findComment-150066246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå