Gå til innhold

El bil med bakhjulstrekk, noen som har?

Anbefalte innlegg

Må bytte ut den jeg har nå, har sett på flere og mange har bakhjulstrekk. Er det så ille? Har aldri kjørt med det før, men hørt at den slenger mye med rompa osv. Her vi bor så er det bare oppoverbakke til huset,hvis det har noe å si.

Så dere som kjører med det, hvordan funker det? Kom gjerne med tips til biler og. Ser på alt fra Kia soul/Niro, MG, den nye Honda. Så ikke disse store SUV klassene, da dette bare en bil til og fra jobb. Vi har Audi e-tron fra før.

Anonymkode: 11a77...891

Fortsetter under...

IKKE KJØP BAKHJULSDRIFT!!! 

Det er de verste vinterbilene, uavhengig av om det er elbil eller fossilbil.

De spinner på glatta, og de får lett baksleng, noe som er skikkelig skummelt. 

Har eid en bil med bakhjulsdrift, aldri mer. Et nært familiemedlem eier en bil nå med bakhjulsdrift, og de kommer seg ikke opp bakken hos oss. Så aldri aldri bakhjulsdrift på oss.

Anonymkode: fc6cd...cb7

Vi har to. Har kjørt meg fast med teslaen én gang, det fikk fra snø til isregn på de 10 minuttene jeg sto i bunn av en Bakke å venta på noen. Utover det er både den og i3’n helt gull både sommer og vinter. Men vi trenger ikke å forsere noen krevende bakker da. 

Anonymkode: a5a23...2c6

Vi hadde. Kjøpte helt ny men solgte etter under et år. Største drittbilen vi har hatt og aldri mer bakhjulsdrift på elbil. Vi kjøpte heller firhjulstrekk som både er en drøm å kjøre og lader dobbelt så raskt. 

Anonymkode: 96648...b59

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...