Gå til innhold

Hadde du reagert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Om en venninne av deg på 50 hadde sex med en på 30? Kunne du gjort det selv? 

Anonymkode: 5beb0...f9d

Er det denne tråden som gjelder? Nei, hadde ikke reagert. Skrev i den andre tråden som handlet om en på 20. 30 år hadde også funket for meg, men ville helst hatt sex med en på 20. 

Anonymkode: fc835...1b1

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Er det denne tråden som gjelder? Nei, hadde ikke reagert. Skrev i den andre tråden som handlet om en på 20. 30 år hadde også funket for meg, men ville helst hatt sex med en på 20. 

Ja, denne som gjelder. Hvorfor helst med en på 20? 

Annonse

En voksen person på 30 og en voksen person på 50 kan da fint ha sex. De er på en måte midt i livet begge to.

En person på 18 og en på 38 er mye verre synes jeg. Da blir forholdet veldig skjevt i alt fra livserfaring, visdom og makt.

Anonymkode: 7614e...b72

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Ja, denne som gjelder. Hvorfor helst med en på 20? 

Fordi det er litt mer "forbudt" på en måte. Liker også tanken på å dominere enn yngre uerfaren mann. Men blir nok bare med fantasien. Det er ingen sprek 20 åring som vil ha en 54 år gammel kjerring med dvask mage, strekkmerker og store hengepupper. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Fordi det er litt mer "forbudt" på en måte. Liker også tanken på å dominere enn yngre uerfaren mann. Men blir nok bare med fantasien. Det er ingen sprek 20 åring som vil ha en 54 år gammel kjerring med dvask mage, strekkmerker og store hengepupper. 

Det er flere enn du skulle tro!

Anonymkode: e2a44...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...