Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Hvor lenge skal man vente på telefontime før det er innafor å tenke at de ikke kommer til å ringe? Jeg skulle kommet meg i dusjen, har avtaler utover dagen nå, men hadde jo vært typisk at de ringte akkurat mens jeg dusjet. Er over 2 timer siden timen var, så føler jo at hele dagen går til dette nå. 🙄 Anonymkode: 2df31...b44
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Legetime? Hadde ikke ventet 2 timer engang. Anonymkode: c0c19...a90
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Fra legen? Ville tenkt at de ikke kom til å ringe. Etter en halvtimes venting ville jeg uansett ha ringt til legekontoret og spurt hva som skjer. Anonymkode: 27ee0...0aa
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 Er sykehuset. Vet jo de kan være noe treg innimellom, ting kan jo skje akutt der. Men synes jo likevel 2 timer er noe drøyt ja Anonymkode: 2df31...b44
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Er sykehuset. Vet jo de kan være noe treg innimellom, ting kan jo skje akutt der. Men synes jo likevel 2 timer er noe drøyt ja Anonymkode: 2df31...b44 Hadde ringt sykehuset og hørt om de hadde glemt meg. Anonymkode: c0c19...a90
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 😂 Det viser seg at jeg ikke har dekning på telefonen! Har vært mye tull med det hele uka, men jeg trodde det var i orden nå. Snakket i telefonen i går kveld + at jeg sjekket at jeg fikk ringt på morgenen i dag. I tillegg hadde sykehuset lagt ut på hjemmesiden st de også hadde trøbbel med det tekniske. Ikke sikkert de heller hsr hatt telefon oppe å gå mer enn høyst nødvendig i dag 🙈 Jaja, håper de klarer å få det fikset igjen til etter helgen. 🙃 Anonymkode: 2df31...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå