Gå til innhold

Telefontime hvor lenge vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal man vente på telefontime før det er innafor å tenke at de ikke kommer til å ringe? Jeg skulle kommet meg i dusjen,  har avtaler utover dagen nå, men hadde jo vært typisk at de ringte akkurat mens jeg dusjet. Er over 2 timer siden timen var, så føler jo at hele dagen går til dette nå. 🙄

Anonymkode: 2df31...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legetime? Hadde ikke ventet 2 timer engang.

Anonymkode: c0c19...a90

Skrevet

Fra legen? Ville tenkt at de ikke kom til å ringe. Etter en halvtimes venting ville jeg uansett ha ringt til legekontoret og spurt hva som skjer.

Anonymkode: 27ee0...0aa

Skrevet

Er sykehuset. Vet jo de kan være noe treg innimellom, ting kan jo skje akutt der. Men synes jo likevel 2 timer er noe drøyt ja 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Er sykehuset. Vet jo de kan være noe treg innimellom, ting kan jo skje akutt der. Men synes jo likevel 2 timer er noe drøyt ja 

Hadde ringt sykehuset og hørt om de hadde glemt meg.

Anonymkode: c0c19...a90

Skrevet

😂 Det viser seg at jeg ikke har dekning på telefonen! Har vært mye tull med det hele uka, men jeg trodde det var i orden nå. Snakket i telefonen i går kveld + at jeg sjekket at jeg fikk ringt på morgenen i dag. 

I tillegg hadde sykehuset lagt ut på hjemmesiden st de også hadde trøbbel med det tekniske.  Ikke sikkert de heller hsr hatt telefon oppe å gå mer enn høyst nødvendig i dag 🙈 

Jaja,  håper de klarer å få det fikset igjen til etter helgen. 🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...