Gå til innhold

Strømkostnad

Anbefalte innlegg

Er ca. 1500 mye å bruke i strøm på en måned? Vi er fire i husstanden i to av ukene og 1 person i to uker. Har ikke gått inn for å spare i forhold til varme. Varmepumpa står på 23-24 konstant. Venter på å få ved. Usikker på hva som er vanlig å bruke. 🤔

Anonymkode: 07dd9...b84

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445769-str%C3%B8mkostnad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

1500 kr eller kwh?

Anonymkode: 94d88...15a

1500 kr. Eller flytta inn 15. Januar så den måneden ble halv. Det ble 704 kwh og kostnad på 741 (men fikk strømstøtte på 84 kr).  Må betale 656. Spør fordi jeg ikke har noe å sammenligne med. 🙈

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

1500 kr. Eller flytta inn 15. Januar så den måneden ble halv. Det ble 704 kwh og kostnad på 741 (men fikk strømstøtte på 84 kr).  Må betale 656. Spør fordi jeg ikke har noe å sammenligne med. 🙈

Jeg synes det var veldig lite, både i kwh og strøm. Min regning for januar kommer nok på 1800 - 1900 kr, ca 1150 kwh, bor alene. Har vært en kald januar her.

Anonymkode: 94d88...15a

• 2 uker senere...

Annonse

Det kommer an på hvordan dere bor det. Er det en leilighet i en blokk, rekkehus, stort hus, med fire eller 1 yttervegger, stort eller lite. Er det et stort hus med fire yttervegger er det lite etter min mening, er det en middels leilighet midt i blokka og 1 yttervegg er det mye. 

Vi brukte litt under 1900 kr i januar - vi har tre yttervegger, halvgammel rekkehusleilighet og el-bil som lades hjemme. Er sånn passelig fornøyde med det. 

Anonymkode: bb070...1f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...