Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 På naboskolen her er det et par jenter som identifiserer seg som katt. De kler seg ut og oppfører seg som katter så mye de klarer. Skolen tilrettelegger og verner om dette. Hva tenker du? Gjør de jentene en bjørnetjeneste eller er det tipp topp å tilrettelegge for dette? Anonymkode: e42cb...5e3
sug lut Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Det er sånt fjas man skal overse og i hvert fall ikke tilrettelegge for.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Får de vannskål i kantina da eller? Folk får være som de er, men det må gå an å ta hensyn til majoriteten. Katter og andre dyr går ikke på skole, så da får de slutte. Anonymkode: 4eb93...998
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 Hvordan tilrettelegger skolen for dette? Anonymkode: 43361...79a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvordan tilrettelegger skolen for dette? Anonymkode: 43361...79a De sier feks at disse jentene får liv til å svare med å mjaue, men det forøvrig på skolen er forbudt å bjeffe for da blir kattene sinte og går til angrep på medelever. Jeg synes skolen er heeeelt på bærtur her Anonymkode: e42cb...5e3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): De sier feks at disse jentene får liv til å svare med å mjaue, men det forøvrig på skolen er forbudt å bjeffe for da blir kattene sinte og går til angrep på medelever. Jeg synes skolen er heeeelt på bærtur her Anonymkode: e42cb...5e3 Det der tror jeg ikke noe på. Anonymkode: 43361...79a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): De sier feks at disse jentene får liv til å svare med å mjaue, men det forøvrig på skolen er forbudt å bjeffe for da blir kattene sinte og går til angrep på medelever. Jeg synes skolen er heeeelt på bærtur her Anonymkode: e42cb...5e3 Dette må være tull! Anonymkode: 4eb93...998
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #8 Skrevet 2. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): De sier feks at disse jentene får liv til å svare med å mjaue, men det forøvrig på skolen er forbudt å bjeffe for da blir kattene sinte og går til angrep på medelever. Jeg synes skolen er heeeelt på bærtur her Anonymkode: e42cb...5e3 Og der ser vi ar dette er ren trolling. Anonymkode: 8d9bc...c1e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2024 #9 Skrevet 2. februar 2024 Begynner ‘togturen’ å bli kjedelig 🙃 Anonymkode: 932c8...746
ReneRene Skrevet 2. februar 2024 #10 Skrevet 2. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): De sier feks at disse jentene får liv til å svare med å mjaue, men det forøvrig på skolen er forbudt å bjeffe for da blir kattene sinte og går til angrep på medelever. Jeg synes skolen er heeeelt på bærtur her Anonymkode: e42cb...5e3 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå