Gå til innhold

Hvor går grensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På naboskolen her er det et par jenter som identifiserer seg som katt. De kler seg ut og oppfører seg som katter så mye de klarer. Skolen tilrettelegger og verner om dette. Hva tenker du? Gjør de jentene en bjørnetjeneste eller er det tipp topp å tilrettelegge for dette? 

Anonymkode: e42cb...5e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånt fjas man skal overse og i hvert fall ikke tilrettelegge for. 

Skrevet

Får de vannskål i kantina da eller? 

Folk får være som de er, men det må gå an å ta hensyn til majoriteten. Katter og andre dyr går ikke på skole, så da får de slutte.

Anonymkode: 4eb93...998

Skrevet

Hvordan tilrettelegger skolen for dette?

Anonymkode: 43361...79a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan tilrettelegger skolen for dette?

De sier feks at disse jentene får liv til å svare med å mjaue, men det forøvrig på skolen er forbudt å bjeffe for da blir kattene sinte og går til angrep på medelever. Jeg synes skolen er heeeelt på bærtur her

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De sier feks at disse jentene får liv til å svare med å mjaue, men det forøvrig på skolen er forbudt å bjeffe for da blir kattene sinte og går til angrep på medelever. Jeg synes skolen er heeeelt på bærtur her

Det der tror jeg ikke noe på.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Dette må være tull!

Anonymkode: 4eb93...998

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og der ser vi ar dette er ren trolling.

Anonymkode: 8d9bc...c1e

Skrevet

Begynner ‘togturen’ å bli kjedelig 🙃

Anonymkode: 932c8...746

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...