Gå til innhold

Da er det lang togtur gjennom by og bygd! igjen!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men det burde du. 
Nå er det ikke mange timene siden flere her inne klagde over brukerens evne til å ødelegge tråder og spamme ned forumet. Og nærmest samtidig skjer det samme som alltid: Brukeren oppretter et intetsigende innlegg som egner seg bedre for en blogg, og folk kaster seg på og egger til krangling. Brukeren oppnår NØYAKTIG det hun ønsker seg: oppmerksomhet.

Hvis man mener en bruker tar for mye plass: Ignorer! Hvis man ikke er interessert i Renes togtur minutt for minutt med påfølgende klaging over andre togpassasjerer og random uttalelser om
Sophie Elise - bare ikke svar!

Anonymkode: 7cd00...f7b

Det er bare du som egger til krangling her nå....

Du kan da bare la være å delta her? Og hvis du ikke vil, så skal ikke andre heller? 

Jeg tenker ikke at det er intetsigende med Sophie Elise og Kloppen. Hun er veldig saklig, ærlig og har fint syn på morsrollen. 

Fortsetter under...

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Du kan da bare la være å delta her? Og hvis du ikke vil, så skal ikke andre heller? 

Jeg tenker ikke at det er intetsigende med Sophie Elise og Kloppen. Hun er veldig saklig, ærlig og har fint syn på morsrollen. 

Jeg følger mitt eget råd og ignorerer, for jeg er verken interessert i din togtur eller dine meninger om SE, Kloppen eller andre togpassasjerer!

God tur videre, det er nydelig å kjøre tog 😀

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Tror Sophie Elise kommer til å bli en fantastisk mor! Hun er så jordnær og ekte. Veldig sunne verdier. 

Anonymkode: 3583e...e3c

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg følger mitt eget råd og ignorerer, for jeg er verken interessert i din togtur eller dine meninger om SE, Kloppen eller andre togpassasjerer!

God tur videre, det er nydelig å kjøre tog 😀

Ja, følg ditt eget råd 🙂 og takk! 🙂

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Men det burde du. 
Nå er det ikke mange timene siden flere her inne klagde over brukerens evne til å ødelegge tråder og spamme ned forumet. Og nærmest samtidig skjer det samme som alltid: Brukeren oppretter et intetsigende innlegg som egner seg bedre for en blogg, og folk kaster seg på og egger til krangling. Brukeren oppnår NØYAKTIG det hun ønsker seg: oppmerksomhet.

Hvis man mener en bruker tar for mye plass: Ignorer! Hvis man ikke er interessert i Renes togtur minutt for minutt med påfølgende klaging over andre togpassasjerer og random uttalelser om
Sophie Elise - bare ikke svar!

Jeg vet. Men det er som en togulykke :)

Men ja, du har helt rett!

Anonymkode: 31b32...81f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tror Sophie Elise kommer til å bli en fantastisk mor! Hun er så jordnær og ekte. Veldig sunne verdier. 

Ja, jeg tror hun blir en fin mor. Hun er ærlig og har gjennomtenkt syn på morsrollen. 

Det overrasker meg ikke. Men jeg syns hun høres mer ærlig og selvsikker ut nå. Det er bra. 

Syns podcasten er fin. Interessant å høre om hvordan ulike mennesker ser på mors, og fars- rollen, og også rollen som bonusforeldre.

Jeg har skiftet helt syn på Hellstrøm også. Fysøren for en bra mann mtp syn på barn og familie! 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og dette vaset sitter folk her inne å oppmuntrer, hjelpes, ikke rart det aldri tar slutt.

Anonymkode: 68715...18a

Hør på podcasten. Den er lærerik og interessant, og så glemmer du denne tråden 🙃

Hvorfor blir ikke trøndere og bergensere omtalt som mer sosiale? De sistnevnte er mer pratsomme der og da, mens trøndere inviterer hjem og på fest etter en halvtime! Det slår aldri feil, og det er like mange damer som menn. 

Har passert Stange og Tangen, og like veldig godt slike småsteder i Hedmark. Men der er ikke folk så sosiale da. De er veldig hyggelige servicemennesker i forretninger osv, men veldig reserverte ellers. Tror ikke de liker dialekten vår fra Oslo og omegn heller. 

Jeg skulle virkelig ønske jeg bodde nærmere en jernbanestasjon, men nærmeste er ca førti min å kjøre til. Men er det mulig og ikke for dyrt velger jeg fjerne tog som transportmiddel, selv om jeg liker å kjøre. Kjører nok i det daglige til at jeg klarer å nyte en togtur hvor jeg kan ha bare meg tid med film, bok eller soving for den saks skyld. Kos deg🥂

Den perfekte mor, påan igjen skrev (5 minutter siden):

Jeg skulle virkelig ønske jeg bodde nærmere en jernbanestasjon, men nærmeste er ca førti min å kjøre til. Men er det mulig og ikke for dyrt velger jeg fjerne tog som transportmiddel, selv om jeg liker å kjøre. Kjører nok i det daglige til at jeg klarer å nyte en togtur hvor jeg kan ha bare meg tid med film, bok eller soving for den saks skyld. Kos deg🥂

Det skjønner jeg. Før tok jeg tog hit og dit kun på måfå uten planlegging 🙂 det var da jeg ble forelsket i Rena, for havnet der en gang, og ble så begeistret for den vakre kirken og jeg følte alt så..fjernt fra andre steder i Norge.

Det er utrolig avslappende å ta tog. Tidligere med mann og barn tok jeg meg ikke råd til å handle mat osv, men kaffen er jo god da 🙂 det er sosialt uten å måtte være sosial, og det er vakkert landskap nesten over alt! Og ja, det er mulig å roe helt ned 🙂

Nytt tog etter tre øl. Da blir jeg sulten, så jeg bestilte Spicy Natchos. Og da må jeg drikke kald øl til maten også 🙃 litt lite mat for litt over 200 kr, men det er faktisk godt. Veldig godt også! Det skal de ha. 

Har tatt ut pluggene, og det er skravling på dempet måte. Nordmenn er behagelige på spisesteder. Det er ikke noe som forstyrrer måltidet 🙂 det sitter litt to mer høyrøstede polakker her, men de er bare i godt humør. Så det går 🙂

Annonse

ReneRene skrev (54 minutter siden):

Nytt tog etter tre øl. Da blir jeg sulten, så jeg bestilte Spicy Natchos. Og da må jeg drikke kald øl til maten også 🙃 litt lite mat for litt over 200 kr, men det er faktisk godt. Veldig godt også! Det skal de ha. 

Har tatt ut pluggene, og det er skravling på dempet måte. Nordmenn er behagelige på spisesteder. Det er ikke noe som forstyrrer måltidet 🙂 det sitter litt to mer høyrøstede polakker her, men de er bare i godt humør. Så det går 🙂

Det er jo rimelig spesielt å måle togturen i antall øl. 

Anonymkode: ab397...591

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er vel bare alkoholikere som sitter alene og drikker midt på dagen.

I "syden" har jeg de beste stundene når jeg tar en pause fra stranda,- kjøper en lett lunsj også en kald øl eller bobler (eller to...).. Ingenting slår den, men det blir ikke hver dag,- og ofte blir det ikke mer enn disse heller... Og ja,- gjerne alene. Med ei bok. Pløyer meg gjennom enorm mengde bøker på ferie. Tror ikke noen ville kalt meg alkoholiker, eller, jo det er det.... men ikke de som kjenner meg. Så skjønner HI godt jeg :)

Anonymkode: 266fa...757

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo rimelig spesielt å måle togturen i antall øl. 

Måler jeg togturen i øl? 😀 Jeg skrev at jeg liker best å drikke på dagtid de gangene jeg drikker øl. 

Og det ble til "unnskyldninger" om at jeg ikke liker å drikke på kveld og på fest. 

Og jeg skrev : det blir vel noen øl til da. 

Og da "regnet jeg på"hvor mange øl jeg kunne drikke på turen. 

Herregud for noen tolkninger og styr 😀

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Måler jeg togturen i øl? 😀 Jeg skrev at jeg liker best å drikke på dagtid de gangene jeg drikker øl. 

Og det ble til "unnskyldninger" om at jeg ikke liker å drikke på kveld og på fest. 

Akkurat som du tolker at de som skriver "kork flaska" er alkoholikere....

ReneRene skrev (12 minutter siden):

Å. Er det hva dette handler om 🙂 

Det er jo litt rart å klage på at andre tolker, når du selv er dronningen av å tolke hva andre skriver. Du kan ikke være uenig i det.

ReneRene skrev (46 minutter siden):

«Nytt tog etter tre øl»

Jeg syns daler er litt kjedelige å se på. Det er bare skog. Og skog. Og skog. Og ei hytte her og der. 

DET er litt kjedelig. Men polakkene har ihvertfall kommet i enda bedre form og har slått seg sammen med noen trøndere. Det er ..livat 😀

Men helt ærlig… jeg spør fordi jeg virkelig lurer…

Har du ingen venner?

Sånn som du snakker og legger ut «oppdateringer» på reisen din her… det er sånt jeg ville skrevet i melding til venninner. Det er jo egentlig totalt uinteressant for alle andre at det sitter selgere og snakker høyt, eller at du er sulten, eller hvor mange øl du har tatt, eller at du har byttet tog.. Det er sånn prat man tar over meldinger til venner…

Anonymkode: b1244...5f5

ReneRene skrev (6 timer siden):

😀 Nei, det er ikke vanskelig i det hele tatt. Men jeg elsker å ta en øl eller tre på toget. På dagtid. Det er det beste jeg vet- å drikke alkohol på dagtid de gangene jeg drikker alkohol. Orker ikke på kveldene, og fester aldri med det heller. Men noe på dagtid iblant er ren glede 🙂

Sååå enig med deg 😄❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...