Gå til innhold

Da er det lang togtur gjennom by og bygd! igjen!

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Hm. Det er de selgerne også. Du skulle hørt dem. De sitter nå og kalkulerer med hvem det lønner seg å kontakte for å få solgt mest. De snakker ikke så pent om ulønnsomme kunder. De latterliggjør også. 

Møter ofte selgere på toget. Samme ulla 🙂

Det er jo jobben deres….?

Anonymkode: b1244...5f5

Fortsetter under...

ReneRene skrev (4 minutter siden):

😀 Nei, det er ikke vanskelig i det hele tatt. Men jeg elsker å ta en øl eller tre på toget. På dagtid. Det er det beste jeg vet- å drikke alkohol på dagtid de gangene jeg drikker alkohol. Orker ikke på kveldene, og fester aldri med det heller. Men noe på dagtid iblant er ren glede 🙂

Er vel bare alkoholikere som sitter alene og drikker midt på dagen.

Anonymkode: 3583e...e3c

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo jobben deres….?

Anonymkode: b1244...5f5

Ja? Det er det. Og de eeelsker den 😀 De får gevinster ved å lure flest mulig. Han ene her er helt rå! Sitter og forteller hva han andre bør gjøre for å lure flest mulig 😀 tror han andre er litt fersk i gamet. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er vel bare alkoholikere som sitter alene og drikker midt på dagen.

Neida ☺️ dessuten har jeg aldri sittet alene i restaurantvognen på toget. Jeg skal love deg at flere drikker, hehe. Det er bare hyggelig. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Har du vondt noe sted, siden du glefser?

Anonymkode: ad7a1...760

«Da setter man seg vel i restaurantvogner hvis man vil ta en øl på toget, da…?»

Er du litt i overkant sart, lettkrenka eller mentalt skadet som anser dette som glefsing…?

Anonymkode: 7cd00...f7b

Annonse

Nå fikk jeg akkurat vite at jeg må ta tog videre i to timer etter denne turen. Det er greit det. Blir lang togtur, og mer enn to øl da. Får håpe de har noen gode varmretter også. Kanskje jeg skal ta litt vin til maten. Det kommer til å koste meg minst 800 kr alt i alt. Dyrt på tog. Men det er okay. Har satt i plugger, for nå ble jeg lei av å høre på selgerne, og i tillegg sitter det en somalisk jente og snakker i telefonen. De snakker sykt høyt, men hun overdøver dessverre ikke Kynisk 1 og Kynisk 2 ved siden av meg så.. Da hører jeg på podcast. Sophie Elise hos Kloppen. 

ReneRene skrev (20 minutter siden):

Neida ☺️ dessuten har jeg aldri sittet alene i restaurantvognen på toget. Jeg skal love deg at flere drikker, hehe. Det er bare hyggelig. 

Du er alene selv om det er andre mennesker der. 

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Nå fikk jeg akkurat vite at jeg må ta tog videre i to timer etter denne turen. Det er greit det. Blir lang togtur, og mer enn to øl da. Får håpe de har noen gode varmretter også. Kanskje jeg skal ta litt vin til maten. Det kommer til å koste meg minst 800 kr alt i alt. Dyrt på tog. Men det er okay. Har satt i plugger, for nå ble jeg lei av å høre på selgerne, og i tillegg sitter det en somalisk jente og snakker i telefonen. De snakker sykt høyt, men hun overdøver dessverre ikke Kynisk 1 og Kynisk 2 ved siden av meg så.. Da hører jeg på podcast. Sophie Elise hos Kloppen. 

Er du alltid så negativ og dømmende til alt og alle rundt deg? Må være slitsomt

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Skal dette være en «Renes togtur minutt for minutt»-tråd? Er det noe du ønsker å diskutere, eller vil du bare fortelle om togturen din? Har du vurdert blogg?

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Skal dette være en «Renes togtur minutt for minutt»-tråd? Er det noe du ønsker å diskutere, eller vil du bare fortelle om togturen din? Har du vurdert blogg?

Det var nøyaktig det jeg tenkte. 

Folk har knapt rukket å spise frokost og du drikker. Ja, vil si det er på grensa

Anonymkode: 31b32...81f

Frokost??? Klokka er over 10! Jeg spiser frokost ca 6 om morgenen. 

Uansett. Koser meg med øl  jeg.  uffameg 🙃

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Frokost??? Klokka er over 10! Jeg spiser frokost ca 6 om morgenen. 

Uansett. Koser meg med øl  jeg.  uffameg 🙃

Ja, så da spiser alle andre også frokost klokka 6. 

Det er ikke ett problem at du koser deg med en øl. Problemet er at du nå planlegger for hvor mange enheter du kan drikke i løpet av dagen, og unnskylder deg med at du aldri drikker på kvelden og aldri er på fest. Du lager unnskyldninger for hvorfor du drikker. Det er ett problem

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke ett problem at du koser deg med en øl. Problemet er at du nå planlegger for hvor mange enheter du kan drikke i løpet av dagen, og unnskylder deg med at du aldri drikker på kvelden og aldri er på fest. Du lager unnskyldninger for hvorfor du drikker. Det er ett problem

😂

Ønsker du virkelig å holde liv i den tråden her? Renes togtur minutt for minutt, ispedd en fullstendig hjernedød debatt omkring påstått alkoholisme?

Ønsker du virkelig å holde liv i den tråden her? Renes togtur minutt for minutt, ispedd en fullstendig hjernedød debatt omkring påstått alkoholisme?

Jeg klarer ikke la kviser og myggstikk være. Beklager.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Gledesdreper 

Jeg klarer ikke la kviser og myggstikk være. Beklager.

Men det burde du. 
Nå er det ikke mange timene siden flere her inne klagde over brukerens evne til å ødelegge tråder og spamme ned forumet. Og nærmest samtidig skjer det samme som alltid: Brukeren oppretter et intetsigende innlegg som egner seg bedre for en blogg, og folk kaster seg på og egger til krangling. Brukeren oppnår NØYAKTIG det hun ønsker seg: oppmerksomhet.

Hvis man mener en bruker tar for mye plass: Ignorer! Hvis man ikke er interessert i Renes togtur minutt for minutt med påfølgende klaging over andre togpassasjerer og random uttalelser om
Sophie Elise - bare ikke svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...