Anonym bruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Vi har er gammelt hus hvor det har blitt bygd på en del i ettertid. Den gamle delen virker stødig og splid, men den nyere delen er mer "slarkete". Hvis man hopper så gynger gulvet litt liksom, kjenner vibrasjoner bare mannen går over gulvet. Og om noen feks slamrer igjen ytterdøra så rister det i hele huset kjennes det ut som. Er dette normalt eller er det noen som har vært litt kjappe når de bygde den siste delen? Faren min påstår de bygget alt mye mer solid i gamle dager, det er feks støpt tak mellom kjeller og 1 etasje i gamle delen. Anonymkode: 9d73d...f9d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Jeg tror ikke gulv egentlig skal gjøre det, men vårt gjør det dessverre også, spesielt på stua. Huset var nok ikke spesielt solid i utgangspunktet (bygd i hui og hast billigst mulig for å avhjelpe boligmangelen på 50-tallet), men jeg mistenker at en tidligere eier har gjort noe dumt ved utskifting av gulvet på stua. Anonymkode: e2df4...691
prekæs Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Høres som det er for lang bjelkeavstand. Skal være mulig å gjøre noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå