Gå til innhold

I dag hadde jeg lyst til å si «reis hjem til der du kommer fra» til en fyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ReneRene skrev (17 timer siden):

Det hadde vært veldig fint om du forklarte hva du mener isteden for å synse om meg 🙂

Dama trivdes *virkelig ikke* i hans østeuropeiske hjemland. Det er akseptabelt ser det ut som. Hun *måtte* hjem.. 

Han trives ikke HER, og blir unngått. Fordi han klager? 

🙃

Jeg skjønner godt at det blir misforståelser i dialog med deg. Jeg skrev sentraleuropeisk land, her skriver du østeuropeisk, et annet sted søreuropeisk. Når selv fakta blir misforstått, blir jo meninger og preferanser i hvert fall vanskelig. 

Jeg vet ikke om du så det, men jeg omtaler ham som en kamerat jeg også gir direkte tilbakemeldinger til. Han vet altså at jeg synes han klager for mye. Han vet også at jeg i behov for å skjerme meg selv fra hans misnøye reduserer kontakten. Du må gjerne si at det gjør meg til en egoist eller noe annet, men han liker at jeg kan regulere hva som passer for meg. Han har andre venner som er innflyttere i Norge, og innimellom er det godt for ham at de kan dele alt de er misfornøyde med. 

Helt latterlig oppførsel av han!

Gjennom jobben til min mann har vi bodd i flere land. Noen av landene har jeg likt bedre enn Norge, andre motsatt. 
Men å sitte å slenge dritt om et land jeg ikke helt hører hjemme i kunne aldri falt meg inn.. Det er bare så respektløst.. 

Anonymkode: 966ea...e28

Iiiiik skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner godt at det blir misforståelser i dialog med deg. Jeg skrev sentraleuropeisk land, her skriver du østeuropeisk, et annet sted søreuropeisk. Når selv fakta blir misforstått, blir jo meninger og preferanser i hvert fall vanskelig. 

Jeg vet ikke om du så det, men jeg omtaler ham som en kamerat jeg også gir direkte tilbakemeldinger til. Han vet altså at jeg synes han klager for mye. Han vet også at jeg i behov for å skjerme meg selv fra hans misnøye reduserer kontakten. Du må gjerne si at det gjør meg til en egoist eller noe annet, men han liker at jeg kan regulere hva som passer for meg. Han har andre venner som er innflyttere i Norge, og innimellom er det godt for ham at de kan dele alt de er misfornøyde med. 

Bra skrevet! 

Anonymkode: 8eb13...caa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...