Gå til innhold

Jeg blir så stygg i perioder:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig "pen", men med en gang jeg blir litt sliten eller deppa så forandrer utseende seg. Og det er ikke sånn at jeg tror at jeg er stygg, jeg er virkelig stygg, jeg ser det både i speilet og spesielt på bilder.

Kanskje jeg egentlig bare innbiller meg at jeg er pen når jeg har det bra😅

Anonymkode: 39a14...d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er jeg også. Er som regel pen mellom mensen og eggløsning og mindre pen mellom eggløsning og mensen. De to ukene før mensen er jeg også mer deprimert og sliten.

Anonymkode: 6115c...f84

Skrevet

Jeg er ikke spesielt billedpen til vanlig, men ser det samme hos meg selv. Årene går, rynkene kommer sigene på og når jeg sover dårlig eller har en dårlig dag så ser jeg skikkelig dratt ut i ansiktet. Så jeg føler med deg!

Anonymkode: 2c4c3...144

Skrevet

Stol på deg selv når du har det bra! 

🙂

Skrevet

Jeg har kommet i en alder hvor det gjelder hele vinteren 🙈 Ser jo syk ut om vinteren, om sommeren har jeg litt glans i håret og farge i kinna. 

Anonymkode: 34b59...d47

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Sånn er jeg også. Er som regel pen mellom mensen og eggløsning og mindre pen mellom eggløsning og mensen. De to ukene før mensen er jeg også mer deprimert og sliten.

Anonymkode: 6115c...f84

Det er det dummeste jeg har lest. 

Anonymkode: 5b2a7...ace

Skrevet

Maybe she's born with it? Maybe it's Maybelline?

Anonymkode: 5e661...442

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er det smarteste jeg har lest. Helt enig i påstanden du refererer til. 

Anonymkode: e6ebd...5fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Da er du antageligvis en av de få som er velsignet med manglende PMS. Siste uka før mens drar jeg på meg 1,5-2,5 kg vann i kroppen, blir naturlig nok hoven i fingre og ankler og litt pløsete i fjeset. Sover dårligere, ser trøttere ut, hud og hår litt mattere og er rett og slett ikke så pen som de andre tre ukene i måneden. 

Anonymkode: b9a15...d3b

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Admin

Skrevet

Samme her. Rart hvor ansikt og hår endrer seg gjennom syklusen. Og nå som jeg nærmer meg overgangsalderen er jeg mindre pen stadig mer av tiden 😂

Anonymkode: c3111...762

Skrevet

Samme her. Hvis det kommer invitasjon til foreldremøte, jentekveld eller lignende så tenker jeg alltid: "spent på hvilket ansikt jeg våkner opp med den dagen"😂

Jeg kan være pen med/uten sminke enklere dager, føler jeg har feminine trekk. Men enkelte dager er jeg som snytt ut av nesa på pappa, jeg greier ikke se annet enn pappa når jeg ser meg i speilet. Selv med sminke er jeg maskulin og lite tiltrekkende 😆

Anonymkode: 573c7...8c8

Skrevet

Så rart å høre at vi er flere 😅 Jeg filmes en del i forbindelse med jobben, og jeg kan se så store forskjeller fra en dag til en annen. 

Noen dager setter jeg meg bare bed med kontorarbeid isteden 😅

Særlig merker jeg det i uka etter en helg hvor jeg har spist usunt/drukket alkohol. Da blir Jeg mer pløsete med en gang. God motivasjon til å ikke ta for meg av det gode liv da 😄

Det var ikke sånn før, men har kommet med åra

Anonymkode: 958de...841

Skrevet

Merkelig. Jeg er alltid fin

Anonymkode: 4510d...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...