Gå til innhold

Sitat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får det livet du har inni deg. Stemmer det tenker du? 

Anonymkode: ad712...2c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au. Den var for filosofisk for meg kjenner jeg. Jeg er ikke så glad i filosofi.

Nei..eller ja. 

Jeg tror ihvertfall at livet dit åpenbarer seg mer og mer og at du forstår og aksepterer mer og mer. Så muligens 🙂

Skrevet

For de negative som bare ser begrensninger og ikke muligheter og som kun fokuserer på alt de ikke har så blir det nok sånn ja HI. 

Anonymkode: 2142e...52f

Skrevet

Ja, 100 %. 

I de årene jeg gikk rundt og tenkte på hvor trist det var å være blakk og venneløs, og hvor vanskelig alt var, da var livet akkurat sånn. 

Så begynte jeg å snu tankene, sakte men sikkert, med mental trening, notater, beinhard tankegang, illustrasjoner i hodet mitt. 

Jeg ønsket å leve med nok penger, gode venner, en flott livspartner. 

Nå har jeg det.  

Så ja, jeg tror fullt og helt på at du får det du dyrker. Når jeg sluttet å dyrke det negative, og kun fokuserte på det positive, så forandret livet seg totalt. 

Anonymkode: 60726...68f

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

For de negative som bare ser begrensninger og ikke muligheter og som kun fokuserer på alt de ikke har så blir det nok sånn ja HI. 

Dette var passivt aggressivt ,🙃

Skrevet
ReneRene skrev (22 minutter siden):

Dette var passivt aggressivt ,🙃

Men hun har helt rett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du får det livet du har inni deg. Stemmer det tenker du? 

Selvfølgelig. 

Man kan lage seg et godt meningsfylt liv, selvom man mer uheldig enn andre. Det er hvordan man tar det. Alle har opplevd litt av hvert. 

Jeg lever et godt liv, fordi jeg vil leve et godt liv, har blitt bestevenn med meg selv, er en god venn.. er positiv uansett. 

Anonymkode: e0a76...fe4

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Ja, 100 %. 

I de årene jeg gikk rundt og tenkte på hvor trist det var å være blakk og venneløs, og hvor vanskelig alt var, da var livet akkurat sånn. 

Så begynte jeg å snu tankene, sakte men sikkert, med mental trening, notater, beinhard tankegang, illustrasjoner i hodet mitt. 

Nå har jeg det.  

Så ja, jeg tror fullt og helt på at du får det du dyrker. Når jeg sluttet å dyrke det negative, og kun fokuserte på det positive, så forandret livet seg totalt. 

Godt jobba! 😊😊

Jeg føler mamma sitt ordtak:" Man kan velge om man vil ha en god dag." Selvom helsa er dårlig,og humøret nede, så snur jeg det.  Man kan faktisk velge i stor grad å ha det bra. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, 100 %. 

Nå har jeg det.  

Likte dette! Bra jobbet! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig. 

Man kan lage seg et godt meningsfylt liv, selvom man mer uheldig enn andre. Det er hvordan man tar det. Alle har opplevd litt av hvert. 

Jeg lever et godt liv, fordi jeg vil leve et godt liv, har blitt bestevenn med meg selv, er en god venn.. er positiv uansett. 

Bra sagt og fint du gjør! 

Skrevet
ReneRene skrev (5 timer siden):

Au. Den var for filosofisk for meg kjenner jeg. Jeg er ikke så glad i filosofi.

Nei..eller ja. 

Jeg tror ihvertfall at livet dit åpenbarer seg mer og mer og at du forstår og aksepterer mer og mer. Så muligens 🙂

Ja, vi får se hvordan ting blir. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...