Anonym bruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Kjøpte ny stekepanne og skulle steke noe. Etterpå når jeg var ferdig og løftet den opp av platetoppen ser jeg at bunnen til stekepanna har laget masse riper. Nå er det masse riper både store og små, der stekepanna var og de går ikke bort. Hva har skjedd og hvorfor? Vet ikke hva jeg har gjort liksom. Har mange stekepanner og gryter og aldri opplevd å få en eneste ripe av dem. Så hvordan skjede dette aner jeg ikke. Noen som har opplevd lignende med ny stekepanne eller kjeler? Anonymkode: d8292...392
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Hvordan kan stekepannen lage riper? Er det noe som står ut under panna? Anonymkode: 0daab...dfa
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Kanskje det lå noe mellom panna og ovnen? Anonymkode: ec506...2f7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan kan stekepannen lage riper? Er det noe som står ut under panna? Anonymkode: 0daab...dfa Ikke vet jeg 🤷♀️ Den panna har noen dype striper i bunnen, så tenker de lagde riper. Anonymkode: d8292...392
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Kanskje det lå noe mellom panna og ovnen? Anonymkode: ec506...2f7 Nei, toppen er alltid ren når jeg skal lage mat. Anonymkode: d8292...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå