Gå til innhold

Snap

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvis du klarer å ta til deg det du leser her, så ser du at mange bruker snap på forskjellige måter. Så lenge du ikke spammer vennene dine gjennom dagen, så er det ingenting som er feil. Om jeg får svar på snap syns jeg bare det er hyggelig. 

Prøv å ikke overanalyser alt!

Anonymkode: 32982...50a

Takk! Nei, de blir ikke spammet. Ikke ofte jeg sender noe. 

Skal prøve på det. 

Anonymkode: e6671...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 31.1.2024 den 16.34):

Bare at det ikke er naturlig å få svar eller naturlig å få noe i rettur. En respons er hyggelig. Ja, man deler og er ikke krevd å svare. Si du sende 5 uten å få noe respons. Sender du da den 6? 

Lær deg å skrive riktig. 

Anonymkode: 7e7fb...ba4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Takk! Nei, de blir ikke spammet. Ikke ofte jeg sender noe. 

Skal prøve på det. 

Hvis det betyr mye for deg å få svar, må du kanskje legge opp til det ved å f.eks. stille et spørsmål eller noe liknende slik at det vil være naturlig for dem å svare. Som du ser her, bruker folk Snap veldig ulikt. For mange, meg selv inkludert, fungerer Snap helt annerledes enn SMS ol. Der tar man som regel kun kontakt med hensikt å utveksle informasjon på en eller annen måte. Med Snap kan man gjøre det samme, men oftest blir det nok brukt mer for å dele hverdagsglimt. Nå er jeg muligens veldig påvirket av både jobben min i vgs og av å ha fire barn i alderen 14-22 år, men der er det i hvert fall ikke vanlig å svare på Snap, og oftest handler det like mye om å opprettholde streak eller bare vise hvor de er. F.eks. sende bilde av pannen sin med klasserommet i bakgrunnen, eller av PC-en sin eller skoene osv. Ikke akkurat noe man svarer på, liksom 😂

Anonymkode: 617f5...2ae

Skrevet

Gidder nesten aldri å svare. 

Anonymkode: 5e637...c1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...