Gå til innhold

Syden alene med tre barn

Anbefalte innlegg

Er nylig blitt alene med barna. Har tre barn som i sommer vil være 10, 13, og 14 år. Tørr jeg å reise til syden med de alene. Reknes noen av barna som voksne? F eks veke 26 som er i slutten av juni er det kanskje rimeligere enn i juli? 

Anonymkode: 6b224...d0b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445733-syden-alene-med-tre-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Reis med charter ja, da regnes de som barn og alt er mye enklere. Tror dere vil kose dere😊😊

Anonymkode: 342ea...0b6

Men hva med pris, har tatt all inclusive før (har kun vært to ganger til varmere strøk med barna) Eit par av ungene er veldig selektive i matvegen, så det har vært veldig greit. Og i forhold  til å slippe mas om is/ drikke osv. Men er redd det blir kjempe dyrt. Hva vil en slik uke koste ca? Og når bør det bestilles for å få det rimeligst mulig?

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men hva med pris, har tatt all inclusive før (har kun vært to ganger til varmere strøk med barna) Eit par av ungene er veldig selektive i matvegen, så det har vært veldig greit. Og i forhold  til å slippe mas om is/ drikke osv. Men er redd det blir kjempe dyrt. Hva vil en slik uke koste ca? Og når bør det bestilles for å få det rimeligst mulig?

Hvorfor sjekker du ikke på reiseselskapenes sider? Der får du svar på alt. 

Anonymkode: 2dc52...f87

Annonse

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Er nylig blitt alene med barna. Har tre barn som i sommer vil være 10, 13, og 14 år. Tørr jeg å reise til syden med de alene. Reknes noen av barna som voksne? F eks veke 26 som er i slutten av juni er det kanskje rimeligere enn i juli? 

https://www.tui.no/no/bestill-reise?productCode=P-000139227&tab=overview&noOfAdults=1&noOfChildren=3&childrenAge=10,12,14&duration=7&flexibleDays=3&airports[]=OSL&flexibility=true&noOfSeniors=0&when=26-06-2024&pkg=1090638044/3/542/7&tra_o=4815448303/5292533&tra_i=4815448462/5292534&units[]=G-000000653:DESTINATION&packageId=P-000139227GRZK006517193600000001719360000000DY904617199648000001719964800000DY9047F1B011090638044/3/542/7&index=2&multiSelect=true&brandType=N&bb=AI&room=&isVilla=false&searchType=search&durationCode=7114&rmpc=1|1|0|3|0|14,12,10&rmtp=F1B01&rmbb=AI&fc=n&greatDealDiscount=0&bb=AI&price=pp Denne ville blitt på i underkant av 50 tusen for dere 3 i reise og opphold/mat , men jeg vil på ingen måte søke all inc etter rimeligste reise. Da kan du ende opp med en uke med sol og dårlig mat. Jeg vil gjerne vise deg bedre alternativer uten all inc😊

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Kjapt søk 52000 var det billigste på all inclusive for en uke i slutten på juni. Er det virkelig så dyrt 🤔

Det er jo ikke så dyrt da..

Husk at du skal ha fire seter på fly tur retur, så er det buss fra flyplass til hotell. Overnatting i 7 dager for fire personer og all mat inkludert i tillegg til is og drikke.

Da er ikke 13.000 pr pers så dyrt.

Hadde blitt dyrere om du skulle hatt fire flybilletter på rutefly tur retur, taxi fra flyplass til hotell, 7 overnattinger på hotell og alle måltider, is og drikke handlet utenom.

Charter blir som regel billigere, samtidig som det gir foreldre som reiser alene en god trygghet med tanke på lege og ting som kan skje.

Klart du kan reise til et billigere land, fly på en ukurant tid av døgnet, leie en rimelig leilighet på airbnb og handle all maten på matbutikk, men da har du ikke det sikkerhetsnettet som charter gir.

Anonymkode: 8901e...66c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kjapt søk 52000 var det billigste på all inclusive for en uke i slutten på juni. Er det virkelig så dyrt 🤔

Ja det dr dyrt men om du har råd så kjør på

Anonymkode: cb65e...112

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke. Er som sagt blitt alene nettopp. Så litt usikker. 

Jeg vil i alle fall ikke anbefale deg å ta det billigste du kan finne av all inc. Hvilket land vil du reise til da?

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Vet ikke. Er som sagt blitt alene nettopp. Så litt usikker. 

Hvis du tør å ta litt sjansen, ville jeg ventet litt. Vi reiste spontant i fjor, kjøpte turen bare fire dager før vi reiste, og sparte 27 000 kr på det for to voksne og to tenåringer. 

Anonymkode: bdb28...106

mamma til adhd gutt<3 skrev (51 minutter siden):

Jeg vil i alle fall ikke anbefale deg å ta det billigste du kan finne av all inc. Hvilket land vil du reise til da?

Har vært på Mallorca og gran Canaria før (Arguineguin for noen år siden). Fint der 👍i tillegg til Tyrkia. Er ikke så reisevant. 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har vært på Mallorca og gran Canaria før (Arguineguin for noen år siden). Fint der 👍i tillegg til Tyrkia. Er ikke så reisevant. 

Billigste av disse er i alle fall Tyrkia. Kanskje du finner noe der? 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har vært på sunwing arguineguin , 7-8 år på rad, da dette er favoritt hotelle til barna mine. Koster, men anbefales, hvertfall viss en reiser alene med barn! Mat for alle ganer, og fint å gå turer osv 

Anonymkode: aa48d...0e6

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Har vært på sunwing arguineguin , 7-8 år på rad, da dette er favoritt hotelle til barna mine. Koster, men anbefales, hvertfall viss en reiser alene med barn! Mat for alle ganer, og fint å gå turer osv 

Anonymkode: aa48d...0e6

Har og vært der👍 HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...