Gå til innhold

Klokka er litt over 17.00 i en stat i USA.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi snakker ikke ofte på telefonen av den grunn. Tidsforskjellen altså.

Og jeg får nyheter derfra

De er bekymret, men lurer på hvorfor vi ikke vet mer. (?)

Biden er ikke mer tilregnelig enn Trump. En av dem blir president i2024. Det blir mest sannsynlig Trump. 

Vi er så jævli ille ute. Omg. Verden har faktisk aldri vært mer ille ute enn nå. Faktisk. 

Og vi kan le av bestemor-tråden her som ikke kaster den minste rest med mat og tar vare på brødposer.

Den som ler sist ,ler best. Å du fader hva vi kan "se fram"til i løpet av nærmeste år og to.

Endret av ReneRene

Annonse

Biden er absolutt mer beregnelig enn Trump, selv om man kan stille spørsmål ved noen alderdomstrekk i forhold til hukommelse. I tillegg omgir han seg med en administrasjon som er beregnlih.

Trump er rave gal og har sørger for at folk rundt han enten er like rave gal eller ikke tør å stå han i mot. 

Anonymkode: 71bdb...d6c

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Biden er absolutt mer beregnelig enn Trump, selv om man kan stille spørsmål ved noen alderdomstrekk i forhold til hukommelse. I tillegg omgir han seg med en administrasjon som er beregnlih.

Trump er rave gal og har sørger for at folk rundt han enten er like rave gal eller ikke tør å stå han i mot. 

Anonymkode: 71bdb...d6c

Javel. Da er vi uenige. De er like sprø begge to. 

Jeg har ikke angst og katastrofetanker. Jeg er drit bekymret iblant fordi det ser veldig mørkt ut nå. Veldig mørkt. 

Utenriksministeren i Sverige ber innbyggerne om å være forberedt på krig. Altså. Men mange skjønner ingenting. 

Kanskje jeg bekymrer meg mer siden jeg har barnebarn nå. Det er mulig. 

Endret av Rhodiola
redigert for å fjerne sitering av et slettet innlegg
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig blir det krig. Det er naivt å tro noe annet. Desto viktigere å nyte livet her og nå. Når tiden er inne, er vi alle i samme båt. 

Anonymkode: eefa8...a51

Ja. Tror jeg bare vil være forberedt. Mer kan man jo ikke gjøre. 

Annonse

ReneRene skrev (1 time siden):

Jeg har ikke angst og katastrofetanker. Jeg er drit bekymret iblant fordi det ser veldig mørkt ut nå. Veldig mørkt. 

Utenriksministeren i Sverige ber innbyggerne om å være forberedt på krig. Altså. Men mange skjønner ingenting. 

Kanskje jeg bekymrer meg mer siden jeg har barnebarn nå. Det er mulig. 

Men alle land er da forberedt på krig. Det er jo derfor vi har og trener militære folk….

Anonymkode: 90e17...189

ReneRene skrev (16 minutter siden):

Ja. Tror jeg bare vil være forberedt. Mer kan man jo ikke gjøre. 

Nei sant. Når gærne menn styrer stormaktene på flere kanter av verden, så må det gå galt til slutt. Sånn har det alltid vært så lenge det har eksistert folk på jorda. Vi må bare gjøre det vi kan for å være forberedt, og nyte livet inntil videre 😊

Men alle land er da forberedt på krig. Det er jo derfor vi har og trener militære folk….

Som sivil tenkte jeg på. At jeg har alt jeg bør ha i hus, osv. Også at jeg ikke får sjokk når det skjer. 

Nei sant. Når gærne menn styrer stormaktene på flere kanter av verden, så må det gå galt til slutt. Sånn har det alltid vært så lenge det har eksistert folk på jorda. Vi må bare gjøre det vi kan for å være forberedt, og nyte livet inntil videre 😊

Det er det også. Gærninger på hele skuta. SÅ mange gærninger i de mektiske landene, pluss Kim i Nord- Korea. Det ser lyst ut får en si. 

ReneRene skrev (3 minutter siden):

Som sivil tenkte jeg på. At jeg har alt jeg bør ha i hus, osv. Også at jeg ikke får sjokk når det skjer. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men nå mer enn på mange tiår. 

Det er veldig få som ønsker å krige mot Norge. Vi er blant verdens fremste fredsmeklere. En ting er å tenke litt rundt det, men det er noe helt annet å tenke så mye på det at man glemmer å leve.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er veldig få som ønsker å krige mot Norge. Vi er blant verdens fremste fredsmeklere. En ting er å tenke litt rundt det, men det er noe helt annet å tenke så mye på det at man glemmer å leve.

Det er da ingen som glemmer å leve her da. Jeg syns bare at det er greit å være litt bekymret og snakke noe om det. 

Jeg vet ikke hvor trygt Norge er, men mulig du har rett. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Russland ønsker å ta over Svalbard. Det har de ønsket helt siden... for ever. Det var de som opprinnelig protesterte til Nasjonenes Forbund mot at Svalbard havnet under den norske krone.

Anonymkode: 37da1...c99

Russland ønsker å ta over Svalbard. Det har de ønsket helt siden... for ever. Det var de som opprinnelig protesterte til Nasjonenes Forbund mot at Svalbard havnet under den norske krone.

Hva er attraktivt med Svalbard? 

ReneRene skrev (7 timer siden):

Vi snakker ikke ofte på telefonen av den grunn. Tidsforskjellen altså.

Og jeg får nyheter derfra

De er bekymret, men lurer på hvorfor vi ikke vet mer. (?)

Biden er ikke mer tilregnelig enn Trump. En av dem blir president i2024. Det blir mest sannsynlig Trump. 

Vi er så jævli ille ute. Omg. Verden har faktisk aldri vært mer ille ute enn nå. Faktisk. 

Og vi kan le av bestemor-tråden her som ikke kaster den minste rest med mat og tar vare på brødposer.

Den som ler sist ,ler best. Å du fader hva vi kan "se fram"til i løpet av nærmeste år og to.

Jeg vet. Tror vi må forvente tredje verdenskrig om Trump blir president 🥲

Anonymkode: 27caa...d41

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Hva er attraktivt med Svalbard? 

Militært er det veldig attraktivt. Jeg er ikke så innsatt i det med militære, men jeg vet at det er derfor de ønsker seg Svalbard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...