Gå til innhold

Når fosterforeldre utøver vold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Ja, tok gutten min hardt i armene. Reiv han opp fra sengen. Skreik høyt og kjeftete rett i ansiktet på gutten. Han kneip i armene og beveget gutten frem og tilbake. Har klump i magen. Men det har vært flere episoder... bruker makt osv. Truer. 

Anonymkode: 26bd4...685

Anmeldelse. 

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ja, tok gutten min hardt i armene. Reiv han opp fra sengen. Skreik høyt og kjeftete rett i ansiktet på gutten. Han kneip i armene og beveget gutten frem og tilbake. Har klump i magen. Men det har vært flere episoder... bruker makt osv. Truer. 

Di skal ikke føle på det. Det er en grunn til at omsorgen for barnet ditt er overlatt andre. Det er ikke lett og ikke betyr det heller at de som omsorgspersoner nå kan utøve vold. Så du må si fra, om så anmelde.

Du gjør samfunnet en tjeneste 

Bv gjør mye nyttig og bra, men det er uhyre viktig at de blir tatt for feil også. 

ReneRene skrev (12 minutter siden):

Di skal ikke føle på det. Det er en grunn til at omsorgen for barnet ditt er overlatt andre. Det er ikke lett og ikke betyr det heller at de som omsorgspersoner nå kan utøve vold. Så du må si fra, om så anmelde.

Du gjør samfunnet en tjeneste 

Bv gjør mye nyttig og bra, men det er uhyre viktig at de blir tatt for feil også. 

Barnevernet? Omsorgen overlatt til andre?

Anonymkode: 86ce8...cc3

Hi her.

Jeg fortalte til fosterforeldre at de må snakke med bvt. (De blir kalt inn) De ble SINNSYKT OPPGITT på meg! Fosterfar ble sur og ristet på hodet og ba meg gå hjem å tenke meg om! Nå er fosterforeldrene drit sur pga JEG ØDELEGGER! Det var visst svært unødvendig at jeg sa ifra om det! Nå sitter jeg her å har klump i magen. Full i angst ! Jeg trenger støtte.

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hi her.

Jeg fortalte til fosterforeldre at de må snakke med bvt. (De blir kalt inn) De ble SINNSYKT OPPGITT på meg! Fosterfar ble sur og ristet på hodet og ba meg gå hjem å tenke meg om! Nå er fosterforeldrene drit sur pga JEG ØDELEGGER! Det var visst svært unødvendig at jeg sa ifra om det! Nå sitter jeg her å har klump i magen. Full i angst ! Jeg trenger støtte.

Barna dine trenger støtte! Din plikt er å hjelpe dem. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Barna dine trenger støtte! Din plikt er å hjelpe dem. 

Er jo det jeg gjør. Valgte barna! Men er skikkelig dritt at de vrir det mot meg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hi her.

Altså, vi alle har gitt deg tydelig beskjed om å anmelde. Vi har fortalt at barnevernet ikke er rett vei å gå men du gjør det uansett. Er det mulig? Skjerp deg! Dine barn trenger støtte og en mor som faktisk klarer å gjøre rett ting. En anmeldelse er faktisk veldig enkel, du trenger ikke engang å være smart. Du bare drar på politistasjonen også gjør du det. 

Anonymkode: 66e82...3df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...