Gå til innhold

Rema 1000 sitt priskutt, hva skal man si....

Anbefalte innlegg

https://www.rema.no/kampanjevarer/200-priskutt/

- fullkorn polarbrød - kuttet med 90 øre
- torky tørkerull - kuttet med 1,80 kr
- findus sprøbakte fiskefileter - kuttet med 2,60 kr
- findus gourmet torsk - kuttet med 1 kr
- findus fiskepinner - kuttet med 50 øre
- solsikkekjerner - kuttet med 20 øre
- chiafrø - kuttet med 10 øre
- fløtegratinerte poteter - kuttet med 40 øre
- pommes family - kuttet med 60 øre
- pommes strips - kuttet med 20 øre
- hoff potetmos - kuttet med 10 øre
- sopps spagetti fullkorn . kuttet med 30 øre
- mager servelat - kuttet med 10 øre
- go og mager salami -  kuttet med 10 øre
- bringebærsqueezy - kuttet med 70 øre
- middagsris - kuttet med 1,10 kr
- økologiske kikerter - kuttet med 60 øre
- risnudler - kuttet med 10 øre

Og sånn fortsetter det...

Løp å kjøp 🤣

Anonymkode: 0f172...d1f

Fortsetter under...

Av de varene der vil jeg spare ca 6-8 kr pr år, fordi jeg stort sett ikke spiser eller ikke kan spise disse varene.

Dette er i stor grad varer som er billige i innkjøp for grossistene og butikkene.

Er en grunn til at jeg ikke handler på rema 1000. Er mange år siden jeg oppdaget at de stort sett hadde samme priser på grønt og frukt som Meny, eller var dyrere enn Meny. På den tiden hadde Meny langt bedre kvalitet på frukt og grønt og hadde dessuten begynt med å sette ned pris til 10 kr pr kilo for varer som var "dårlige", men hvor de hadde plukket ut helt fin frukt/grønnsaker fra pakker hvor en var dårlig. Sparte veldig mye på å droppe Rema 1000, for de var stort sett bare billig på varer jeg ikke kan spise.

Anonymkode: e7ce6...b23

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Mange bekker små....

Jeg har fire unger/ungdommer og bruker mange tusen kroner i måneden på mat. Da teller hver femtiøring altså

Anonymkode: 17262...dce

Joda, det gjør det her og. Men å hause opp sånne stakkarslige priskutt synes jeg bare er flaut for kjeden, det er ikke noe som får meg til å løpe å handle mer der.

Hi

Annonse

Har ikke handlet på Rema på lenge, men ser et stort prishopp på de varene jeg kjøper en del. 
skinken kostet  rundt 26 kr nå 32 kr tacolefser rundt 11 kr nå 13.90. 
de setter ned noen varer og skrur opp prisen på andre. 

Anonymkode: 55fd5...b7c

Annonse

Rema er totalt sett billigst, men de er kjeltringer alle sammen. Appelsinsaften er billig, men har økt med nesten 100%, samme for tomatpure. Det er en priskrig på kjøttdeig nå, så flere har tilbud på den, framfor fattigmannskjøttdeigen med smakløst hvitt kjøtt. Men den virkelige årsaken til prisøkninger er norsk politikk, energipolitikk og landbrukspolitikk. Derfor hører vi ingen ting fra politikerne, de sitter stille og teller penger. Moms og avgifter fosser inn i statskassa. Pengene renner ut, til utlandet, klima og nød i utlandet. Vi bør få nytt flagg, et helhvitt med rødt kors i midten.

Anonymkode: 45dee...c14

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Rema er totalt sett billigst, men de er kjeltringer alle sammen. Appelsinsaften er billig, men har økt med nesten 100%, samme for tomatpure. Det er en priskrig på kjøttdeig nå, så flere har tilbud på den, framfor fattigmannskjøttdeigen med smakløst hvitt kjøtt. Men den virkelige årsaken til prisøkninger er norsk politikk, energipolitikk og landbrukspolitikk. Derfor hører vi ingen ting fra politikerne, de sitter stille og teller penger. Moms og avgifter fosser inn i statskassa. Pengene renner ut, til utlandet, klima og nød i utlandet. Vi bør få nytt flagg, et helhvitt med rødt kors i midten.

Anonymkode: 45dee...c14

Støre holder jo et nøye øye med dette...så da blir det nok orden på sakene 🤣

Ikke rart de kalles for matbaroner, de ler hele veien til banken av dumme kunder som mener at dette er bra priser og bra tilbud.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...