Gå til innhold

Depresjon og sexlys

Anbefalte innlegg

Jeg er man,58.

I siste 4 mnd Jeg er veldig skuffet, fikk depresjon, lys å gjøre ingenting, sitter hjemme so zombi. 

Ta lang til før jeg klarer meg å gjøre ting som jeg må..

Som tid jeg trener mye, meg selv og andre. 

Men hva er veldig rart jeg er stor

sexlys.  Tanke mye om, 

Men ikke mye like med kona. 

Vi har ikke sex for mange år pga av hun er som sykdom. 

Jeg har den sexlys nå starkare fra før. 

Og ting om mor melk...

Er en eller andre har en tips?

Takk 😘

Anonymkode: 1f351...dd6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445687-depresjon-og-sexlys/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var ikke lett å forstå. Du har ikke norsk som morsmål skjønner jeg, så kanskje det er letere å forstå om du skriver på engelsk?

Det jeg fikk ut av dette er at du har en syk kone så dere har ikke hatt sex på flere år, du fikk en depresjon og du savner sex?

Depresjonen kan du søke hjelp for, hos lege. Ønsker du ikke det er det vel bevist at frisk luft og bevegelse hjelper noe, så kom deg ut og gå tur, kjenn luften i nesa og hør fuglene kvittre.

Når det kommer til den syke konen og savnet av sex er det ikke så mye annet å gjøre enn å akseptere at sånn er det. Livet som pårørende kan være veldig tøft, og det kan fort bli litt oversett av andre, siden fokuset jo er på den syke. Kan dere ha noe sex, vise og få kjærlighet uten samleie? Kanskje finnes det en forening for sykdommen til din kone, da er det ofte også hjelp, støtte, samtaler e.l. til pårørende. Ting kan være lettere å takle og leve med når man kan sette ord på det som er vanskelig, være flere, få litt forståelse.

Anonymkode: 0f8dc...210

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...