Gå til innhold

Hvor mange timer er dere på sosiale medier og nettet forøvrig, hver dag?

Anbefalte innlegg

Jeg er mellom tre og fem timer +- på some så og si hver eneste dag, og da er det som regel på forum og et par grupper. I tillegg minimum en time for å lese nettaviser. 

Jeg sitter stort sett ved skrivebordet fra 07 om morgenen til ihvertfall 20, 21 hver kveld, og både jobber ( ca to, tre timer hver morgen) og gjør  annet der. De avbrekkene jeg har er min. to turer med hunden og en del telefonsamtaler med familie og venner. Jeg har ikke mann og hjemmeboende barn. 

Dere? Og har dere mann og / eller barn? 

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

5 timer pr dag er skremmende. Da er det på tide å få seg en hobby som ikke er forum. 

Anonymkode: 54c62...982

Ikke rart det blir mange innlegg da....

Anonymkode: b76c4...ce8

Jeg har bare snap og WhatsApp. Bruker det til istedenfor sms og lignende for både familie og jobb. Jeg svarer hvis det er noe og skriver når det er noe jeg lurer på ellers så bruker jeg ikke tid der inne. 

Anonymkode: 5f463...740

Annonse

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

5 timer pr dag er skremmende. Da er det på tide å få seg en hobby som ikke er forum. 

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Ikke rart det blir mange innlegg da....

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Nei der sier du noe 😅

Kanskje dere skulle svare på spørsmålene? 

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har bare snap og WhatsApp. Bruker det til istedenfor sms og lignende for både familie og jobb. Jeg svarer hvis det er noe og skriver når det er noe jeg lurer på ellers så bruker jeg ikke tid der inne. 

Anonymkode: 5f463...740

Du er jo på forum? Det er some 

Jeg er på nettet hele arbeidsdagen og noen timer på ettermiddagen også. Grunnen til det er at det meste jeg jobber med er over nettet (som servere) så jeg får ikke jobbet uten. Om ettermiddagene gjør jeg en del frivillig arbeid der beskjeder og spørsmål/svar sendes på epost eller messenger. Leser nyheter og holder meg oppdatert. Sosiale medier for rekreasjon er jeg innom, men bruker ikke så ofte (stort sett litt av tiden på bussen og en liten tur innom på kvelden) og det hender jeg stikker nesen innom forumet her. 

Anonymkode: 87ce3...fa0

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er på nettet hele arbeidsdagen og noen timer på ettermiddagen også. Grunnen til det er at det meste jeg jobber med er over nettet (som servere) så jeg får ikke jobbet uten. Om ettermiddagene gjør jeg en del frivillig arbeid der beskjeder og spørsmål/svar sendes på epost eller messenger. Leser nyheter og holder meg oppdatert. Sosiale medier for rekreasjon er jeg innom, men bruker ikke så ofte (stort sett litt av tiden på bussen og en liten tur innom på kvelden) og det hender jeg stikker nesen innom forumet her. 

Har du mann og/ eller barn? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Legger jeg sammen tiden på sosiale medier for rekreasjon, nyheter og forum så er det vel ca 30 minutter i hverdagene og litt mer i hverdagene - da leser jeg f.eks. flere reportasjer som går i dybden på diverse tema

Annonse

ReneRene skrev (47 minutter siden):

Kanskje dere skulle svare på spørsmålene? 

Er det noe spesielt du skal bruke informasjonen til?

For min del er det maks en time som er for mye det og. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Herlighet.

Anonymkode: 236ac...8dc

Jeg trenger ingen link til en snart ti år gammel artikkel. Jeg spør om helt enkle spørsmål. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (1 minutt siden):

Jeg trenger ingen link til en svart to år gammel artikkel. Jeg spør om helt enkle spørsmål. 

2015 er litt mer enn to år siden.

Anonymkode: 3d2e3...7a7

ReneRene skrev (4 minutter siden):

Rettet opp. 

Hvordan kunne du rette det opp i siteringen til anonym 7a7, når det ikke er rettet opp i den orginale kommentaren din? Hvordan går det an?

ReneRene skrev (12 minutter siden):

Jeg trenger ingen link til en snart ti år gammel artikkel. Jeg spør om helt enkle spørsmål. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kunne du rette det opp i siteringen til anonym 7a7, når det ikke er rettet opp i den orginale kommentaren din? Hvordan går det an?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...