Gå til innhold

Hamburgerost i saus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

☆☆☆ skrev (Akkurat nå):

Ja, om det er cheddar i skiver burde det funke akkurat på samme måte som anna cheddar.

Er det sånn smelteost i folie vil det nok bli annleis. Men det kan bli bra likevel.

Det står cheddar på pakken i hvert fall 😊 De ligger i plastlommer, er vel 10-12 i en pakke tror jeg. Får prøve med en liten bit først kanskje. 

HI

Anonymkode: aa704...177

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det står cheddar på pakken i hvert fall 😊 De ligger i plastlommer, er vel 10-12 i en pakke tror jeg. Får prøve med en liten bit først kanskje. 

HI

Då er det nok smelteost med "cheddarsmak". Verdt eit forsøk, om ikkje anna.

☆☆☆ skrev (7 minutter siden):

Då er det nok smelteost med "cheddarsmak". Verdt eit forsøk, om ikkje anna.

Det står "oster, 25 % cheddar" som første ingrediens, så litt usikker på jeg skal legge i det 😅 Er saus til lasagne og synes cheddar gir best smak, men det går jo selvfølgelig an å bruke vanlig hvitost og eller eventuelt litt parmesanost også. Det viktigste er at det ikke klumper seg hvis da osten ikke skulle smelte skikkelig. 

HI

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Det står "oster, 25 % cheddar" som første ingrediens, så litt usikker på jeg skal legge i det 😅 Er saus til lasagne og synes cheddar gir best smak, men det går jo selvfølgelig an å bruke vanlig hvitost og eller eventuelt litt parmesanost også. Det viktigste er at det ikke klumper seg hvis da osten ikke skulle smelte skikkelig. 

HI

Jeg hadde heller brukt vanlig ost og evt litt parmesan enn den cheddaren.

Anonymkode: 4a5e9...db1

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg hadde heller brukt vanlig ost og evt litt parmesan enn den cheddaren.

Anonymkode: 4a5e9...db1

Enig med deg, den er ikke helt ost, laget på mye annet og kun tilsatt en liten del ost. 

Anonymkode: d63aa...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...