Gå til innhold

Positiv erfaring/ historie angående vektnedgang og spesifikt reduksjon av magefett?

Anbefalte innlegg

Hadde vært fint å lese om det.😊

Jeg har alltid hatt 10 - 15 kg. for mye, (utenom perioder der jeg har vært normalvektig). Alt samles på magen og jeg er definisjonen på et eple.

Jeg synes det er veldig vanskelig å slanke vekk magen, og lurer på om noen har en glad historie om et lignende mageprosjekt? ( hva var / er oppskriften)?

Anonymkode: 74661...64f

Fortsetter under...

Punktslanking er ikke mulig uten kirurgiske inngrep. En kan stramme opp men ikke bestemme at bukfettet skal forsvinne først. 

Jeg har gått opp og ned mellom 100 og 60 kg hele livet. Nå er jeg på vei ned igjen og ser at jeg har mer på magen nå enn sist jeg veide det jeg veier nå. Det tror jeg er alderen.

Anonymkode: 3ea01...ad4

Det er nok ikke mulig, som hun over skriver, uten kirurgi. En del vil jo selvfølgelig forsvinne med nok vektnedgang, men da blir en jo gjerne mindre andre steder også slik at selve kroppsfasongen blir værende. Kvinner med eplefasong vil ikke kunne endre dette. Ene niesen min har samme fasong og gikk ned så mye i vekt at hun nesten var undervektig, men likevel var magen "stor" i forhold til resten av henne.

Anonymkode: a0476...276

Annonse

Jeg har gått ned 10 kg på et år ved å gå turer, trene litt rolig kjernemuskulaturen og spise litt mindre. Magen har krympet veldig mye. Var ikke overvektig fra før men hadde BMI på 24

Anonymkode: 039f2...d05

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har gått ned 10 kg på et år ved å gå turer, trene litt rolig kjernemuskulaturen og spise litt mindre. Magen har krympet veldig mye. Var ikke overvektig fra før men hadde BMI på 24

Hvorfor måtte du ned 10 kg når du hadde bmi på 24 mener du?

Anonymkode: 65d9f...950

Måtte ikke, men jeg ville ikke ha stor mage og store lår og dobbelthake feks. Ser mye bedre ut nå. Får man ikke lov å gå ned i velt hvis man er innenfor normal BMI? 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Måtte ikke, men jeg ville ikke ha stor mage og store lår og dobbelthake feks. Ser mye bedre ut nå. Får man ikke lov å gå ned i velt hvis man er innenfor normal BMI? 

Ikke bry deg, noen må bare komme med idiotiske kommentarer. Bmi på 24 er ikke langt unna overvektig (er grensen rundt 25?). Jeg følte meg også dvask med dobbelthake og mage med bmi på 24. Gikk ned litt og har nå bmi på 22 ca, og ser bra ut. Normalområdet for bmi er stort, klart man kan ønske å gå ned selv om man ligger innenfor normalen 🙂

Anonymkode: 94771...0b5

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Ikke bry deg, noen må bare komme med idiotiske kommentarer. Bmi på 24 er ikke langt unna overvektig (er grensen rundt 25?). Jeg følte meg også dvask med dobbelthake og mage med bmi på 24. Gikk ned litt og har nå bmi på 22 ca, og ser bra ut. Normalområdet for bmi er stort, klart man kan ønske å gå ned selv om man ligger innenfor normalen 🙂

Anonymkode: 94771...0b5

Så bra ❤️Jeg er også nede på 22 nå. Elsker å være tilbake der, og det er så gøy når de gamle klærne sitter så fint igjen. 

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Så bra ❤️Jeg er også nede på 22 nå. Elsker å være tilbake der, og det er så gøy når de gamle klærne sitter så fint igjen. 

Kan jeg spørre om alderen din? Jeg er 43 år og følger samme" opplegg" som deg, men syns det er myye vanskeligere å gå ned i vekt nå enn før. For 10 år siden ble jeg nesten for tynn bare jeg var syk noen dager med litt lav matlyst. Nå sitter kiloene stuck, virker det som. 

Anonymkode: 316ae...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...