Gå til innhold

Chartertur med all inc i Italia??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er vel ikke landet man velger å ha all inc med feks Ving reiser? En venninne foreslår ferie her og jeg tenker at en all inc ferie er vel mer forståelig i Tyrkia feks?

Anonymkode: 480b4...39e

Ja, der ville jeg valgt feriehus og leiebil, all inc er nok mer i retning Kreta. 

Anonymkode: 0ce5c...ff8

Hvorfor ikke sier jeg da...

Ville selv aldri valgt all inklusive i Tyrkia, tenker mer på matforgiftning der enn i Italia.

Buffeer i Italia kan vel være helt ok om man ikke ønsker bruke tid på restauranter. 

Kommer mer an på reisefølget enn hvilket land man reiser til. Reiser man flere familier sammen og det er flere utålmodige småbarn som har "makk i rumpa" på restaurant så skjønner jeg valget.

Spiller ingen rolle om man er i Italia eller Spania om det er lave skuldre og kos med en småbarnsfamilie som ikke liker restauranter med fremmed mat man er ute etter.

Anonymkode: 489e9...e40

Når det gjelder maten, så blir du ihvertfall mye mindre sannsynlig skuffet i Italia, uansett hvor du spiser. De har høy status når det gjelder å lage god mat , så de vil nok ikke sjanse på å skuffe turister og få dårlig rennome. 

Dere må ikke være på hotellet hele tiden akkurat, og det blir billigere. Ser igrunnen flere fordeler med all inklusive i akkurat Italia enn mange andre steder. 

Har bodd med fullpensjon i Italia. Har inntrykk av at mange godt voksne Italienere foretrekker en slik form for ferie. Jeg bodde på et mindre hotell på Italienske rivieraen og fikk italiensk mat, som ble servert ved bordene. På booking er det fullt mulig å søke opp fullpensjon. Går også å søke med frokost og middag.

Når jeg ser inne på ving og TUI sine sider så er gjerne disse hotellene utenfor byene og det ligger gjerne avsides. Må ha leiebil osv. Nei, Italia er nok ikke landet for dette for min del ser jeg. I alle fall ikke på typiske «syden hotell» som Ving og TUI har. Takk for svar. Hi

Annonse

Kan også nevne at mat er viktig for meg og at ingen av oss reiser med små barn. Er ikke motstander av all inc på genrell basis , bare så det er sagt. Forstår godt at de med veldig små barn velger det. Hi

I Italia synes jeg en del av opplevelsen er å gå på forskjellige små restauranter og spise ute i smale sidegater eller på landsbytorg. Det handler om en atmosfære som du ikke kan gjenskape inne på et hotellområde, uansett hvor høy kvalitet det er på buffeten. 

the amazing spidermamma skrev (2 timer siden):

I Italia synes jeg en del av opplevelsen er å gå på forskjellige små restauranter og spise ute i smale sidegater eller på landsbytorg. Det handler om en atmosfære som du ikke kan gjenskape inne på et hotellområde, uansett hvor høy kvalitet det er på buffeten. 

Veldig enig med deg her! Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...