Anonym bruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Har ligget influensa syk ei uke nå, første dag uten feber var i går, og siden gubben har dratt på hyttetur måtte jeg ut å måke gårdsplassen. Var helt gåen etterpå. Har siden da og i hele dag hatt skikkelig hjertebank, eller urolig hjerte. Kan se utenpå at det hopper følt der inne. Det gjør ikke vondt noe sted, er bare ubehagelig. Føler jeg må trekke pusten godt av og til bare. Måtte ut å gå en liten tur med bikkja tidligere i dag og, tungt var det og. Er det bare fordi jeg har vært syk og kroppen er tom for energi? Er snart 39 år, og har ingen andre sykdommer foruten folatmangel titt og ofte pga IBS. Anonymkode: 4cb7d...e1e
Himmel og hav Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Jeg synes at du uansett bør ta en telefon til legevakta og snakke med noen. Hjerte tuller man ikke med.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 Det kan være mange grunner, ufarlige grunner. Men jeg sier som himmel og hav, ta en telefon til legevakten, hjertet tuller man ikke med. Jeg hadde skikkelig ubehag og smerter i brystet en morgen og ringte fastlegekontoret, fikk time til å komme inn 30 minutter senere. De tok det skikkelig alvorlig med en gang, jeg ble sjekket og det var ikke noe farlig. Det var en lettelse å få vite det, så ta en telefon hi. Anonymkode: 12a38...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå