Gå til innhold

Erna vs Støre - Delt fra "Sindre Finnes har løyet på seg siviløkonomtittel"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Enda en grunn til å ikke ville ha Erna som statsminister.  Det tar liksom aldri slutt. 

Anonymkode: 77cdf...3df

Du tenker Støre er bedre med statsrådene hans?

Anonymkode: f4acd...3b3

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er usikker, selv om jeg politisk er nærmest ham. Jeg vet ikke om den ene regjeringen er bedre enn den andre faktisk, det var jo ikke få som måtte gå fra Ernas regjering heller. 

Nå som venstresiden har dritet seg ut så gjør pressen det de kan for å ta fokus vekk fra det. Det er så gjennomsiktlig. Jeg kommer til å stemme Erna til neste år for hun er en stabil og dyktig politiker. Økonomien gikk mye bedre når hun var statsminister. Under vinglestøre har flere bedrifter gått konkurs enn noensinne på flere tiår. Nå brenner det rundt han så da går pressen etter Erna. Det er så tydelig!

Anonymkode: dcf76...25b

Annonse

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Nå som venstresiden har dritet seg ut så gjør pressen det de kan for å ta fokus vekk fra det. Det er så gjennomsiktlig. Jeg kommer til å stemme Erna til neste år for hun er en stabil og dyktig politiker. Økonomien gikk mye bedre når hun var statsminister. Under vinglestøre har flere bedrifter gått konkurs enn noensinne på flere tiår. Nå brenner det rundt han så da går pressen etter Erna. Det er så tydelig!

Så at Finnes handlet aksjer i vilden sky mens fruen var statsminister OG trenerte avsløringen til rett etter valget - det er totalt uinteressant?? Er det en side pressen er ute etter her til lands, så er det venstresiden. Høyresiden sklir unna. 

Anonymkode: df993...441

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Overlat det til Erna å komme seirende ut av en situasjon som dette🪱

Anonymkode: 65fb5...edd

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Dyktig. Så dyktig at hun kommer unna med alt. For hun har vel aldri skyld i noe. 🙈

Anonymkode: 77cdf...3df

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Ja, det gikk kjempefint for bedriftene. Spesielt under koronaen, da de bedriftene som trengte det minst fikk millionene kasta etter seg fra Solberg og co, og med det gikk med millionoverskudd. Aksjonærene ble kjempeglade da de kunne ta ut fortjenesten sin av koronafinaniert støtte. Hurra ♥️

Anonymkode: a5f4b...711

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det gikk kjempefint for bedriftene. Spesielt under koronaen, da de bedriftene som trengte det minst fikk millionene kasta etter seg fra Solberg og co, og med det gikk med millionoverskudd. Aksjonærene ble kjempeglade da de kunne ta ut fortjenesten sin av koronafinaniert støtte. Hurra ♥️

"Lyv stort, lyv ofte og gjenta løgnen gang på gang så tror folk på den til slutt", sa en velkjent mann. Kan du bevise noe av dette eller er det bare løgner du har fått høre av andre?

Anonymkode: bf824...fc7

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

"Lyv stort, lyv ofte og gjenta løgnen gang på gang så tror folk på den til slutt", sa en velkjent mann. Kan du bevise noe av dette eller er det bare løgner du har fått høre av andre?

https://e24.no/naeringsliv/i/XqaqVb/utenlandske-eiere-tok-722-millioner-i-utbytte-etter-krisestoette

https://e24.no/naeringsliv/i/g7lx6A/gucci-eier-sikret-seg-879879-kroner-i-kontantstoette-fra-staten

Ikke meg du spør, men her er noen eksempler. Du finner lett mange fler ved å Google. 

Anonymkode: 65fb5...edd

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

https://e24.no/naeringsliv/i/5GWdVE/halvparten-av-bedriftene-som-fikk-pandemi-stoette-gjorde-det-bedre-i-2020-enn-aaret-foer

Anonymkode: dad35...b05

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og du følger med? Er jo oppryddinga etter ho som foregår nå.. Men jøss, hvis du syns det er riktig å fjerne sosiale goder for barn og vanskeligstilte, må du for all del stemme på ho. Det koster å reversere og innføre disse godene igjen, noe dagens regjering er godt i gang med.

Anonymkode: a8fdf...b55

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Uflaks for AP at de kom til makten på det tidspunktet de gjorde. Det som skjer i økonomien nå ville skjedd uansett regjering. News Flash: Norge er er lite land i en stor og kompleks verden. 

Erna må skjønne at hun må trekke seg nå. Snakk om å sette seg selv foran partiets beste.. Men det er jo ikke en moralsk eller ærlig sjel å finne på Stortinget. Jeg har sluttet å bli sjokkert. På Løvebakken har vi virkelig samlet de verste i blant oss.

Anonymkode: 977c6...796

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette gjør meg helt kvalm. Hvorfor synes høyresiden dette er greit???????

Anonymkode: e55c1...828

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Uflaks for AP at de kom til makten på det tidspunktet de gjorde. Det som skjer i økonomien nå ville skjedd uansett regjering. News Flash: Norge er er lite land i en stor og kompleks verden. 

Nei, ikke om vi hadde en regjering bestående av norske politikere, som var i Norges befolknings tjeneste. Felles for de fleste i dag, er at de bruker oss for å promotere seg selv. De ønsker status internasjonalt, jobber internasjonalt, alt på vår bekostning. Statsbudsjettet i Norge er abnormt i forhold til folketallet, like stort som i Sverige, hvor de er dobbelt så mange mennesker. Og Sverige er også veldig sosialdemokratisk. Skatter og avgifter må ned, først og fremst for at politikerne skal ha mindre penger å forvalte, for å redusere deres makt. Om pengene går tilbake til folket så forsvinner de ikke, slik politikerne forsøker å innbille oss. Vi vil heller betale selv enn å sende pengene til politikerne, i håp om å få noe igjen.

Anonymkode: e8940...058

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Hva skjedde med statsrådene i Erna sin regjering, husker du det?

Anonymkode: 3e783...e5a

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Kompensasjonsordning var dessverre en ordning som ble klattet sammen i hu og hast, den traff ikke de som virkelig trengte den. 

Utenlandske eiere i fleng sørger nåværende regjering for å spikre, ved å på toppen av Høyres økning av verdsettelse for eiendom, øker formuesskatt på arbeidende kapital. Høyres største fusk er å ikke ha redusert denne ytterligere de 8 årene de regjerte. Norge er ett idiotisk land som konkurrerer ut egne investorer med utenlandske. De rikeste har vett og midler nok til å selv bli en utenlandsk investor. Lurer på når noen skal regne på hva utbyttene utgjør, ikke bare den tapte formuesskatten (som burde vært skrotet for lengst). 

Anonymkode: b8ba8...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...