Gå til innhold

Mannen mener veninna burde gå med "anstendige" klær

Anbefalte innlegg

Hadde veninne på besøk som bodde hos oss.  Hun gikk rundt med enkle og lettkledde klær.  Mannen selv var på reise, men hun og han var hjemme alene et døgn.

Han mente at vi har tenåringssønner som lett kan bli distrahert fordi hun ser ung ut og er flørtende, etter hans oppfatning. Ikke at våre sønner skulle liksom forgripe seg på henne, men dette skaper rar atmosfære hjemme.

Han mente at hvis jeg var klok så ville jeg ikke la henne oppføre seg slik når hun var alene hjemme med han. Hun var flørtende med han også.

Vi har kranglet da jeg mener mannen har litt "dårlig kvinnesyn", og er han liksom så lett på tråden, og så lite trofast, at dette økte risiko for utroskap?

Må det bare til ei lettkledd kvinne at han kan være utro?

Hva synes dere?

Anonymkode: ee9b1...a57

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hva kaller han lettkledd? Om hun gikk rundt i undertøyet mangler hun jo antenner.

Anonymkode: 6eca4...825

Overdel med stor utrigning og nakne ben opp til lår.  Hun flørter men det er jo bare morsomt. Hun gjør det på tull for å erte.

Anonymkode: ee9b1...a57

Jeg synes faktisk dette høres veldig rart ut. Tenker jeg hadde vært ukomfortabel med an halvnaken venn av mannen som flørtet med meg og tenåringsdøtrene mine.

Greit nok at man ikke kan kontrollere hva folk kler seg i, men flørting? Utrolig merkelig oppførsel. 

Annonse

the amazing spidermamma skrev (3 minutter siden):

Mannen din høres laus ut. Sier han indirekte at han ikke er til å stole på? For en tufs. 

Og han kan ikke bestemme hva venninna di skal gå med. 

Laus? 😂

Han syns venninnen er sexy og husker seg selv som tenåring. Det er alt, og der er også mulig han overfører egne tanker på sønnene 🙃

Men jeg er enig i at han er "tufs" Mildt sagt!!

Herregud for en tråd. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns mannen og venninna virket rare begge to. 

Anonymkode: a65d3...933

Men ikke hi? Som syns det er helt greit at venninen kler seg horete foran mannen og flørter med han??

Anonymkode: 00f01...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...