Gå til innhold

Pris sykehus/poliklinikk

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal til sykehuset Kalnes neste uke. Skal ta en rektoskpoi. Er det noen som vet hva det koster for en undersøkelse som det? Eventuelt om man kan få giro? Har venta 13 år på å manne meg opp til å dra, men fikk selvfølgelig time når økonomien er på bunn, og vil helst ikke utsette dette 😅

Anonymkode: ebd4d...695

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445644-pris-sykehuspoliklinikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke om det er likt på alle poliklinikker, men jeg måtte betale 386 kr forrige uke.

Anonymkode: a66aa...ed1

Åja, ikke mer altså :) Så for meg at de la på en del ekstra med tanke på utstyr og sånt, men da er jo det greit 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men du må vel handle avføringsmidlene før undersøkelsen også? Vet ikke hva de koster, men det finner du vel i nettapotekene.

Anonymkode: 8d2c3...5c7

Ja, det må jeg. 250 pr flaske. Trenger to. Men det er i orden :) man får det refundert også 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Er det noe du får på blå resept da?

Anonymkode: 03ff7...e24

Nei, er noe sykehuset skal dekke. Man må levere kvittering og sende inn er skjema. Stod det i brevet jeg fikk :)

Egenandelen er 386,-. Kan hende du må betale 75,- for forbruksmateriell, det må du der jeg jobber, Ahus. Medisiner som du skal bruke for tømming, hvis du skal det får du tilbake hvis du har med kvitteringen, da sender vi det inn til regnskap. Du får gjerne giro hos oss, koster ikke noe ekstra :) Lykke til.

Anonymkode: f28b1...381

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Egenandelen er 386,-. Kan hende du må betale 75,- for forbruksmateriell, det må du der jeg jobber, Ahus. Medisiner som du skal bruke for tømming, hvis du skal det får du tilbake hvis du har med kvitteringen, da sender vi det inn til regnskap. Du får gjerne giro hos oss, koster ikke noe ekstra :) Lykke til.

Anonymkode: f28b1...381

Regner ikke med at Kalnes har mye høyere priser enn Ahus. Ja, hørte om medisiner til tømming blir refundert, så det er bra :)

Tusen takk. Skal bli deilig å endelig få litt hjelp:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...