Gå til innhold

Nå skal Mette - Marit få uforbeholden ros!

Anbefalte innlegg

Jeg syns ofte hun virker defensiv og "vil si de rette tingene", men det virker for tilgjort. 

Nå er hun i Kairo, og i VG står hun frem med Barth Eide.

Hun er oppriktig og uten manus, og her er hun ekte og oppriktig preget. Hun svarer ikke kort heller, og det er mange ord. Kun fordi hun er oppriktig engasjert. 

Det er verdier der 👏

Endret av ReneRene

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun har da alltid vært oppriktig. Uavhengig av hva du mener. Du har bare ikke sett henne over alt.

Anonymkode: 846e5...0ec

Det er mulig. Jeg ble bare så glad fordi jeg så henne sånn som dette, men du kan ha helt rett i at jeg ikke har sett henne nok. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (38 minutter siden):

Jeg syns ofte hun virker defensiv og "vil si de rette tingene", men det virker for tilgjort. 

Nå er hun i Kairo, og i VG står hun frem med Barth Eide.

Hun er oppriktig og uten manus, og her er hun ekte og oppriktig preget. Hun svarer ikke kort heller, og det er mange ord. Kun fordi hun er oppriktig engasjert. 

Det er verdier der 👏

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hun har vært kronprinsesse i mange år, at du ikke har fått det med deg, må du nesten ta på egen kappe og så legger vi den død.

Se over 😀

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vi legger den død

Saken r at jeg har absolutt fått med meg at hun er kronprinsesse. Jeg har aldri hatt noe mot henne, men hun vært for defensiv når jeg har sett henne. Hun virker litt...redd. 

Men det er sikkert en god grunn? Hun bør være mer offensiv og uten manus. Hun kler det ekstremt godt!

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (1 minutt siden):

Saken r at jeg har absolutt fått med meg at hun er kronprinsesse. Jeg har aldri hatt noe mot henne, men hun vært for defensiv når jeg har sett henne. Hun virker litt...redd. 

Men det er sikkert en god grunn? Hun bør være mer offensiv og uten manus. Hun kler det ekstremt godt!

Klarer du ikke å legge den død?

ReneRene skrev (8 minutter siden):

Helt sikkert med god grunn. Er nok i ett dårlig forhold. 

Anonymkode: 5de61...a4b

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hun har da alltid virket trygg, åpen og genuin. 

Har du ikke venner du kan dele stort og smått med?

Anonymkode: c3e7a...a7d

Jo, men nei. Vennene mine er ikke så interessert. De bare sier alltid at " Vi har fine representanter for Norge i monarkiet vårt" Lit sånn bla bla, men godt ment. Alle elsker kongen da 🙂 jeg tenker vel mer siden jeg ikke vokste opp med monarki kanskje?

Jeg er ikke helt enig i det første. Kle på henne en bunad og mall henne i et nasjonalromantisk bilde. Hun ser sunn og vakker og frodig ut. Det er jo greit 

Men når hun er som her får jeg dyp respekt. 

Endret av ReneRene

Annonse

ReneRene skrev (1 time siden):

Jo, men nei. Vennene mine er ikke så interessert. De bare sier alltid at " Vi har fine representanter for Norge i monarkiet vårt" Lit sånn bla bla, men godt ment. Alle elsker kongen da 🙂 jeg tenker vel mer siden jeg ikke vokste opp med monarki kanskje?

Jeg er ikke helt enig i det første. Kle på henne en bunad og mall henne i et nasjonalromantisk bilde. Hun ser sunn og vakker og frodig ut. Det er jo greit 

Jo, hun har alltid virket trygg og genuin. Det er ingen motsetning mellom å være trygg og genuin og det å ikle seg bunad og være sunn, vakker og frodig. For øvrig klarer hun sikkert å kle på seg selv, du trenger ikke å omtale henne som en rekvisitt.

Det krever jammen mot og en vilje av stål å stå i der hun måtte stå i da hun først møtte Haakon. Ikke mye utrygghet og falskhet å spore da, gitt.

Anonymkode: 9ef0e...c65

ReneRene skrev (2 timer siden):

Hva mener du her? Hvorfor skal man kle henne i bunad?

Anonymkode: c3e7a...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...