Gå til innhold

Hvorfor er SPAR knapt tilstede i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De eies jo av Norgesgruppen, som også eier Meny og Kiwi. Med tanke på markedsføring, f. eks er det kanskje bedre å ha færre kjeder å reklamere for?

De Spar-butikkene jeg kjenner til har ganske overlappende profil som Meny, så da kan de vel like gjerne kalle dem Meny. 

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor vil noen ha SPAR butikker? De vanvittig dyre iforhold til Kiwi,coop extra og rema 1000

Anonymkode: d4986...506

Spar er gode. Handler masse der på fjellet. De har utvalg og spennende mat og ikke bare basics.

Anonymkode: 2f4f8...1e6

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Spar er gode. Handler masse der på fjellet. De har utvalg og spennende mat og ikke bare basics.

Ja, de har en del gode tilbud i blandt.  Bla. 10 krones tilbud, men da må man passe på når det er.

Anonymkode: db411...f07

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Spar-butikkene er det vel jevnt over blitt færre og færre av? Vi har ikke mange av dem lengre i Agder-området heller. Jeg vet vel om en...

Anonymkode: 2dbb0...576

Det er flere spar butikker i Agder.

Anonymkode: d97b7...824

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, de har en del gode tilbud i blandt.  Bla. 10 krones tilbud, men da må man passe på når det er.

Anonymkode: db411...f07

Det er aldri derfor jeg handler der. Jeg kjøper kvalitet. Mye lokal mat, blant annet, pluss at de har tilbehør, krydder, sauser og mer spesialiserte varer 

Anonym bruker skrev (På 25.1.2024 den 12.40):

Jeg vet om én Spar-butikk i Oslo nå, den andre jeg kjente til stengte nettopp. Hvorfor er kjeden så lite tilstede?

Det er en ved meg på Ensjø, og så er det vel en på Hasle?

Anonymkode: 26f96...44e

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Dyrere enn Meny, og dårligere kvalitet 

Anonymkode: f56ac...91e

Hmm, vi har begge butikkene her, synes de er ganske like på pris. Men dårligere utvalg enn Meny har de. Og varmmatdisken på Meny er et hav bedre.

Anonymkode: d97b7...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...