Gå til innhold

Jeg sa til tenåringer, jeg misliker henne også

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (11 minutter siden):

Uansett om det hadde vært Ts eller ikke, så var jo påstanden om at JEG tok det opp, helt feil. 

Nå er det kverulering her. 

Det er jo du som kverulrer på noe du påstår hi har sagt. Kan du ikke bare ta selvkritkk på at du tok feil abvbrukerene, er det så forbanna vanskelig.

Anonymkode: 93bb0...a21

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo du som kverulrer på noe du påstår hi har sagt. Kan du ikke bare ta selvkritkk på at du tok feil abvbrukerene, er det så forbanna vanskelig.

Ja, hvis man har slettet frasen «oi, ja, der bomma jeg visst - du har rett» fra repertoaret sitt! 😬

Anonymkode: b9924...7cd

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, hvis man har slettet frasen «oi, ja, der bomma jeg visst - du har rett» fra repertoaret sitt! 😬

Sammenhengen var at jeg spurte om man må være "ødelagt" for at ting er alvorlig nok. Da kom påstanden om at jeg bringte betegnelsen inn på tema. Hvilket altså ikke stemte. 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Sammenhengen var at jeg spurte om man må være "ødelagt" for at ting er alvorlig nok. Da kom påstanden om at jeg bringte betegnelsen inn på tema. Hvilket altså ikke stemte. 

Du kverulerer.

ReneRene skrev (3 minutter siden):

Så du satte opp en stråmann og ble frustrert over at ingen kom for å forsvare den. 
Fæle greier. 

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Helt utrolig hvor vanskelig det kan være å innrømme feil.

Annonse

ReneRene skrev (8 timer siden):

Du svarer ikke på det jeg spør om. Dette er å vri seg unna. 

Det er da virkelig ikke meningen å vri seg unna. Hvilke spørsmål er det jeg ikke har besvart?

Anonymkode: 14b29...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...