Gå til innhold

Mindre aktivitet her

Anbefalte innlegg

jeg er en som kommer innom her og leser innimellom i peiroder. Gjort det i mange år. Kommenterer litt av og til, men leser mest.

Har merket meg at det er blitt mye mindre aktivitet her. Har det skjedd nylig? Hva er grunnen? Har folk gått over til Kvinneguiden eller Reddit?

Anonymkode: 240ed...17f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445595-mindre-aktivitet-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Fordi det er ei som bruker forumet som blogg, og ødelegger hele forumet med gnålet og kveruleringen sin. Hun har svart i denne tråden også, men det tragiake er at hun ikke forstår at det er hun som ødelegger.

Anonymkode: 7639f...b81

Hun forstå og hun nyter det. 

Anonymkode: 8029f...ad8

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Fordi det er ei som bruker forumet som blogg, og ødelegger hele forumet med gnålet og kveruleringen sin. Hun har svart i denne tråden også, men det tragiake er at hun ikke forstår at det er hun som ødelegger.

Anonymkode: 7639f...b81

- som bruker forumet som blogg for AI-genererte  svada- og feilinformasjonstekster. 

Anonymkode: e6338...0ae

Dette begynte i januar for to år siden, av grunner som beskrevet av andre.

Jeg fikk nok. Er innom en sjelden gang, ser at forumet er som Kongehuset - greier ikke å gjøre noe med det som ødelegger dem innenfra. Da forsvinner også oppslutningen, selv fra lojale tilhengere.

Anonymkode: 67a99...094

Enda en mobbetråd der hyene hiver seg over offeret med mengde og styrke!

Og igjen: "Jamen,jeg forsøker bare å lære henne folkeskikk ved å klappe til henne"!

Og dette er mødre?!Kan jo godt skjønne hvor mobbere lærer seg hvordan de skal mobbe!Det er jo bare å se hvordan mamma driver på nettet, det.....

Annonse

Østerdølen skrev (40 minutter siden):

Enda en mobbetråd der hyene hiver seg over offeret med mengde og styrke!

Og igjen: "Jamen,jeg forsøker bare å lære henne folkeskikk ved å klappe til henne"!

Og dette er mødre?!Kan jo godt skjønne hvor mobbere lærer seg hvordan de skal mobbe!Det er jo bare å se hvordan mamma driver på nettet, det.....

Jeg ser at du stadig hevder dette. Hvordan tenker du at barn ser hva mor skriver som anonym på nett, egentlig? Jeg hadde skjønt om argumentet ditt var hvilke holdninger man har osv, men å hele tiden snakke om at barn blir mobbere fordi mor er lei av at noen ødelegger et forum blir bare teit. Faktisk. 

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Jeg ser at du stadig hevder dette. Hvordan tenker du at barn ser hva mor skriver som anonym på nett, egentlig? Jeg hadde skjønt om argumentet ditt var hvilke holdninger man har osv, men å hele tiden snakke om at barn blir mobbere fordi mor er lei av at noen ødelegger et forum blir bare teit. Faktisk. 

Mobber man her,mobber man andre plasser.At sannheten er vond,er ikke min skyld.

Østerdølen skrev (37 minutter siden):

Mobber man her,mobber man andre plasser.At sannheten er vond,er ikke min skyld.

Jeg er uenig i at mange mobber. Å si fra er ikke å mobbe. Å arrestere én bruker når hn bryter god skikk er ikke å mobbe. 

Å misbruke begrepet mobbing er simpelt og en dårlig hersketeknikk.

Jeg kan love deg at ingen noen gang har følt seg mobbet av meg, likevel er jeg kritisk til at noen får lov til å forpeste et forum. 

Jeg ser minimum tre brukere som tar mye plass her. De som svarer på alt og som også går inn i tråder for å diskutere med enkelte. Det er også den som veldig ofte går inn i tråder med kjent brukernavn og også virker som å kun ville kverulere med den ene som tar plass. De er fremtredende alle tre, og det tror jeg alle må finne seg i så lenge de ikke bryter regler på forumet. Det er ikke en enkelt bruker som tar plass, men den ene provoserer bare mer, og det er ikke den brukeren sin skyld. Så mye har jeg vært her at andre blir provoserte fordi de alltid kommer til kort. Det er det som er problemet, så unngå diskusjoner du vet du taper og så starte med angrep. 

Anonymkode: c9df8...76b

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser minimum tre brukere som tar mye plass her. De som svarer på alt og som også går inn i tråder for å diskutere med enkelte. Det er også den som veldig ofte går inn i tråder med kjent brukernavn og også virker som å kun ville kverulere med den ene som tar plass. De er fremtredende alle tre, og det tror jeg alle må finne seg i så lenge de ikke bryter regler på forumet. Det er ikke en enkelt bruker som tar plass, men den ene provoserer bare mer, og det er ikke den brukeren sin skyld. Så mye har jeg vært her at andre blir provoserte fordi de alltid kommer til kort. Det er det som er problemet, så unngå diskusjoner du vet du taper og så starte med angrep. 

Pinlig å skrive som at du ikke er den brukeren

Anonymkode: 0ca32...69f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Pinlig å skrive som at du ikke er den brukeren

Nå skriver jeg tre brukere og jeg er ingen av dem jeg nevner. Det er minst tre som tar mye plass her og det vet alle som er her mer enn tre ganger i uka. Unngå diskusjoner du vet du taper for da er det rett i angrep hver bidige gang. Slutt med det bare. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nå skriver jeg tre brukere og jeg er ingen av dem jeg nevner. Det er minst tre som tar mye plass her og det vet alle som er her mer enn tre ganger i uka. Unngå diskusjoner du vet du taper for da er det rett i angrep hver bidige gang. Slutt med det bare. 

Huff.

Anonymkode: b5e7b...b8e

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Tror du folk her har så dårlig hukommelse.

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Jeg er uenig i at mange mobber. Å si fra er ikke å mobbe. Å arrestere én bruker når hn bryter god skikk er ikke å mobbe. 

Å misbruke begrepet mobbing er simpelt og en dårlig hersketeknikk.

Jeg kan love deg at ingen noen gang har følt seg mobbet av meg, likevel er jeg kritisk til at noen får lov til å forpeste et forum. 

Mobbing defineres som "gjentatte ganger og over en viss tid,bli utsatt for negative handlinger fra en eller flere personer."

Når en hel gjeng,hver dag,i stort sett alle tråder jeg leser,påstår at en person ødelegger,forpestet og forsurer,at vedkommende ikke er mentalt frisk,at vedkommende ikke har et liv,er det ikke lengre å "si i fra",det er mobbing.

Jeg ser flere bevisst velger å gå personlig etter vedkommende,i stedet for å faktisk svare på hva trådene handler om.Da er det disse personene som ødelegger forumet,ikke en enkelt person.

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ja huff fordi du ser akkurat det samme. Nå får alle ta seg sammen og slutte med brukerdebatt-tråder. Det er det som er pinlig. 

Du er jo den ene brukeren. Så pinlig

Anonymkode: c4461...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...