Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 får man den permanentvæsken i hodebunnen? Jeg skal ta permanent hod lærling, sitte modell på permanent..Har aldri tatt permanent før så derfor lurer jeg siden jeg har kløe i hodebunnen og tenker at det sikkert irriterer hodebunnen mer.. Anonymkode: c4db4...ea9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): får man den permanentvæsken i hodebunnen? Jeg skal ta permanent hod lærling, sitte modell på permanent..Har aldri tatt permanent før så derfor lurer jeg siden jeg har kløe i hodebunnen og tenker at det sikkert irriterer hodebunnen mer.. Anonymkode: c4db4...ea9 Ja, det vil komme en del permanetvæske i hodebunnen. Umulig å unngå at det renner under påføring. Fixeringen vil også komme ned i hodebunnen. Anonymkode: 99218...864
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): får man den permanentvæsken i hodebunnen? Jeg skal ta permanent hod lærling, sitte modell på permanent..Har aldri tatt permanent før så derfor lurer jeg siden jeg har kløe i hodebunnen og tenker at det sikkert irriterer hodebunnen mer.. Anonymkode: c4db4...ea9 Ja det får du. Og ja det vil sannsynligvis både svi og klø Anonymkode: e6f4a...1f3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Hvem tar permanent i dag😅. Den væsken er kjempe sterk og vil svi mye. Den er hard til hodebunnen Anonymkode: 6884b...0f7
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Skrevet 23. januar 2024 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hvem tar permanent i dag😅. Den væsken er kjempe sterk og vil svi mye. Den er hard til hodebunnen Anonymkode: 6884b...0f7 Kjenner mange som har tatt det nå nettopp! Ikke skikkelig krøll men mer bølger 😊 Anonymkode: c4db4...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå