Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #26 Skrevet 23. januar 2024 Ja, ville blitt såret. Det er et aktivt valg om avstand til barn og barnebarn. Merkelig prioritering, og jeg hadde blitt lei meg av det. Men jeg er ganske nær foreldrene mine, og barna mine er knyttet til dem. Anonymkode: 9942e...717
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #27 Skrevet 23. januar 2024 Jeg hadde blitt lei meg ja. Jeg har ikke så veldig nært forhold til mamma, og ser henne kanskje en gang eller to i måneden, men det er en trygghet i å ha henne i nærheten likevel. Skulle det skje noe er hun jo der. Det gjelder jo begge veier, skulle det skje noe med mamma er vi i nærheten. Hadde følt det veldig sårt om hun (og mannen hennes, som ikke er min pappa) plutselig hadde flyttet. Anonymkode: 79989...a41
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #28 Skrevet 23. januar 2024 HvittHus skrev (3 timer siden): Det er jo mulig de har prøvd det, men at det ikke har hatt/fått ønsket effekt. Men kak ikke voksne mennesker snakke, si nei? Virker merkelig å flytte fra problemene. De er over 60. Ikke 6 år gamle😟 Skal ta en prat med de, men om det er KUN pga søsteren min og barnevakt-press, så synes jeg de kan flytte en time unna eller sette ned foten. Ikke flytte 8 timer unna alle🙄 Anonymkode: ac128...ad4
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #29 Skrevet 23. januar 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er foreldrene dine begge fortsatt yrkesaktive og flytter til Trøndelag for jobb eller er de pensjonister? Jeg hadde som deg blitt overrasket og skuffet selv om de selvsagt kan gjøre som de vil. Anonymkode: 53b2d...44d Pensjonister Anonymkode: ac128...ad4
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2024 #30 Skrevet 23. januar 2024 Jeg hadde ikke blitt såret. Det kan være de trenger «værforandring» og de trenger ikke forklare det for meg. Anonymkode: ff363...450
Gjest Danida Skrevet 24. januar 2024 #31 Skrevet 24. januar 2024 Hadde syntes det var trist, uten at jeg kan kalle det "såret". Men hvorfor flytter de dit? Har de røtter der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå