Gå til innhold

Hva tror du er den mest negative siden ved deg selv som andre kan irritere seg over?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går noen folk grusomt på nervene at jeg som regel har rett. Det er ikke fordi jeg veit alt, men fordi jeg unnlater å uttale meg om ting jeg ikke er kjent med eller er usikker på. Så jeg sier fra når jeg har faktagrunnlaget 100% på min side, jeg dobbeltsjekker om jeg må, og deretter gir jeg meg aldri. 

Det er visst fælt for mange - både her og i kommunestyret og i kommentarfeltene og i det virkelige liv. Jeg har blitt kalt mye rart fordi jeg ikke firer på sannheten. Men det betyr ikke at jeg gidder å endre meg. 

Anonymkode: 40258...b4e

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det går noen folk grusomt på nervene at jeg som regel har rett. Det er ikke fordi jeg veit alt, men fordi jeg unnlater å uttale meg om ting jeg ikke er kjent med eller er usikker på. Så jeg sier fra når jeg har faktagrunnlaget 100% på min side, jeg dobbeltsjekker om jeg må, og deretter gir jeg meg aldri. 

Det er visst fælt for mange - både her og i kommunestyret og i kommentarfeltene og i det virkelige liv. Jeg har blitt kalt mye rart fordi jeg ikke firer på sannheten. Men det betyr ikke at jeg gidder å endre meg. 

Det er en veldig god, dog sjelden, egenskap å holde kjeft om temaer man ikke har peiling på. Den mye folkesykdommen er jo å føle seg forplikta til å mene noe, og mene noe STERKT!, om absolutt alle tema, helt uavhengig av eget kunnskapsnivå og generelle evner til refleksjon.

Det er helt greit å forbeholde seg retten til å ikke mene noe om, eller uttale seg om, tema man har filla peiling på.

Anonymkode: f6857...24f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er helt greit å forbeholde seg retten til å ikke mene noe om, eller uttale seg om, tema man har filla peiling på.

Anonymkode: f6857...24f

Holder i alle fall munn fram til jeg har lest meg opp og tatt grundig rede på sakens innhold. 
Høylytt uvitenhet er beyond pinlig…

Jeg avbryter. Jeg er ganske selvgod. Jeg er egentlig veldig asosial, og trekker meg ofte fra avtaler om å være sammen. Jeg er utålmodig. 
Det var vel det verste. Men sikkert mye jeg ikke vet om selv også. 

Anonymkode: 4ace1...798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...