Gå til innhold

Stenger vgs og avlyser tannlegetimer på mandag

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Spent på hva som skjer med barne- og ungdomsskolen her jeg. Her jeg bor er over 90% av alle barn som går på barneskolen avhengig av buss for å komme seg til skolen. Ser ikke for meg at skolebussene kommer til å gå i morra. Er få som har gåavstand til skoler, jobb og barnehager når man bor på bygda. 

Anonymkode: a224b...0e8

Her meldte de igår at vgs har hjemmeskole og at all skoleskyss i hele fylket innstilles. Det gjelder mest sannsynlig alle bussruter også, men det er ikke endelig bestemt. 
Jeg har «bare» en mil til jobb, men må gjennom sentrum og det utgår. Har belaget meg på hjemmekontor 

Anonymkode: 28bf5...952

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Aldri skjedd her jeg bor heller, men det er fryktelig mange, sånn som du, som ikke skjønner at det veldig mange flere mennesker/biler/kollektivt som skal ut på veiene her i forhold til andre steder i landet. Det skapet jo kaos. Vi har noe som heter piggdekkavgift her (kan være andre steder og for alt det jeg vet, så skal ikke uttale meg på det), og da velger folk å kjøre piggfritt, så da får man ikke "harva" opp veien på samme måte som med piggdekk. Selv om man bor på østlandet, så er det ikke sånn at skole/jobb er i umiddelbar nærhet sånn at man kan gå til skole/jobb heller, der igjen, flere ut på veien.

Anonymkode: 7e4fe...41b

Som jeg skulle ha sagt det selv.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Spent på hva som skjer med barne- og ungdomsskolen her jeg. Her jeg bor er over 90% av alle barn som går på barneskolen avhengig av buss for å komme seg til skolen. Ser ikke for meg at skolebussene kommer til å gå i morra. Er få som har gåavstand til skoler, jobb og barnehager når man bor på bygda. 

Anonymkode: a224b...0e8

Er slik her også.
I tillegg har vi noen ganske bratte og svingede veier opp hit vi bor.

Vet ikke om skolebussen går enda, men vi har gitt beskjed til skolen om at barna våre ikke kommer på skolen i morgen, og spurt om det er noe de ønsker at barna skal jobbe med hjemmefra

Anonymkode: b8aef...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...