Gå til innhold

Da ble jeg bestemor!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

De finner jo på disse tingene nettopp fordi de samarbeider. Målet er å finne på noe, det klarer de helt fint ved å samarbeide. 

Hva mener du konkret er samarbeid egentlig? 

Anonymkode: 84639...0c2

Samarbeid er for meg å sammen koordinere oppgaver som må løses. 
Å bli enige om hvem som tar med mark og hvem som tar med fiskestang er samhandling og planlegging.

Anonymkode: 72ba3...096

Annonse

Kunne nesten vært min mor og svigermor dette. Mamma kjørte innom svigermor på vei hjem etter å ha levert meg på sykehuset for å føde. Nå er det 21år siden og de har ett fantastisk forhold til barnebarna sine sammen. De er veldig forskjellige mennesker, men en perfekt kombinasjon besteforeldre. Menne deres også det.
Så selv om forholdet til barnas far gikk til helvete har jeg og ungene fått det aller best: to sett med besteforeldre som virkelig koser seg som besteforeldre. Ungene er veldig glad i de alle og det merkes godt med hvor mye de renner dørene ned hos de selv om vi bor ett stykke unna. (Barnefaren har nesten ikke vært delaktig i deres liv og vil nok ikke være det i frmtiden heller.)

Anonymkode: 222bf...77d

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Kunne nesten vært min mor og svigermor dette. Mamma kjørte innom svigermor på vei hjem etter å ha levert meg på sykehuset for å føde. Nå er det 21år siden og de har ett fantastisk forhold til barnebarna sine sammen. De er veldig forskjellige mennesker, men en perfekt kombinasjon besteforeldre. Menne deres også det.
Så selv om forholdet til barnas far gikk til helvete har jeg og ungene fått det aller best: to sett med besteforeldre som virkelig koser seg som besteforeldre. Ungene er veldig glad i de alle og det merkes godt med hvor mye de renner dørene ned hos de selv om vi bor ett stykke unna. (Barnefaren har nesten ikke vært delaktig i deres liv og vil nok ikke være det i frmtiden heller.)

Anonymkode: 222bf...77d

Fint å se! 

Anonym bruker skrev (På 21.1.2024 den 16.56):

Å hjelpe meg! For en marerittstart på voksenlivet! Barn får barn og bestemødrene har planen klar for de neste tyve år. 

Anonymkode: 9102e...9ff

Hva er problemet ??

Anonymkode: 08e75...6a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...