Gå til innhold

Da ble jeg bestemor!

Anbefalte innlegg

Jeg har så og si ikke sovet på halvannet døgn. Det var noe nervepirrende tiner 

Men nå ble det født en jente som er frisk og fin, og alle har det bra. 

Jeg har grudd meg så noe inn i granskauen til å møte bestemor på andre siden, for vi er RIMELIG ulike. Hun er nok mer der mine fuerefre er og hvor fasade er veldig viktig. Det er jo greit, og jeg er jo det selv også - bare motsatt måte 🙃

Og så ringte hun meg. Og vi fant tonen med en gang! Vi har lagt planer 20 år fram i tid 😆 Vi har nemlig NOE felles, og da gikk det i ett.

Og jenta er det vakreste ever. Herregud. At det går an ❤️

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445529-da-ble-jeg-bestemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Fullt fokus på deg og dine følelser. Barnet er bare en bisetning. 

Anonymkode: 9102e...9ff

Jeg ser faktisk hva du peker på! Men det er bare at jeg ønsker dette barnet folk som samarbeider rundt det!  Det er veldig viktig for meg.. Samarbeid er det viktigste av alt. Som jeg tenker. 

Annonse

ReneRene skrev (13 timer siden):

Jeg ser faktisk hva du peker på! Men det er bare at jeg ønsker dette barnet folk som samarbeider rundt det!  Det er veldig viktig for meg.. Samarbeid er det viktigste av alt. Som jeg tenker. 

Du skal da ikke samarbeide med de andre besteforeldrene? Dere skal vel ikke ha annet ‘samarbeid’ enn å møtes på bursdagen hennes. Dere har null ansvar for annet enn å være besteforeldre. Det bør innebære kos og hygge med barnet og hjelp og støtte ved behov for foreldrene. 

Jeg hadde fått neller om svigermor la planer for mitt barn i 20 år fremover. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du skal da ikke samarbeide med de andre besteforeldrene? Dere skal vel ikke ha annet ‘samarbeid’ enn å møtes på bursdagen hennes. Dere har null ansvar for annet enn å være besteforeldre. Det bør innebære kos og hygge med barnet og hjelp og støtte ved behov for foreldrene. 

Jeg hadde fått neller om svigermor la planer for mitt barn i 20 år fremover. 

Det siste var en spøk! 😀

Jo, vi må samarbeide, og alle skal det pga situasjonen de unge foreldrene er i. De skal fullføre utdannelser mm. så de trenger at vi andre rundt bidrar. 

ReneRene skrev (22 minutter siden):

Det siste var en spøk! 😀

Jo, vi må samarbeide, og alle skal det pga situasjonen de unge foreldrene er i. De skal fullføre utdannelser mm. så de trenger at vi andre rundt bidrar. 

Gratulerer så mye som bestemor 😊 Jeg lurer litt på en ting. Om foreldrene er unge og trenger at dere rundt bidrar synes jeg det er litt pussig at dere besteforeldre ikke har snakket sammen før nå

Anonymkode: a3802...a8d

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gratulerer så mye som bestemor 😊 Jeg lurer litt på en ting. Om foreldrene er unge og trenger at dere rundt bidrar synes jeg det er litt pussig at dere besteforeldre ikke har snakket sammen før nå

Anonymkode: a3802...a8d

Tusen takk 🙂

ReneRene skrev (1 time siden):

Det siste var en spøk! 😀

De kan vel ta utdannelse med ungen er i barnehage? Hva trenger de hjelp til? Er de ikke voksne?

Anonymkode: 19279...f7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...