Gå til innhold

Til dere damer som tør å vise mye kløft og utrigning.

Anbefalte innlegg

Vil først si at jeg ikke skal dømme noen, selv om det kanskje virker slik utfra spørsmålet.

Men til dere som er tøffe nok til å vise mye/stor kløft, hvorfor gjør dere det? Er det fordi dere synes det er fint, eller er det for å få oppmerksomhet? Selv synes jeg litt kløft kan være flott, bare ikke for mye. Så derfor spør jeg dere som viser mye. 

Anonymkode: f3722...6d1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vil først si at jeg ikke skal dømme noen, selv om det kanskje virker slik utfra spørsmålet.

Men til dere som er tøffe nok til å vise mye/stor kløft, hvorfor gjør dere det? Er det fordi dere synes det er fint, eller er det for å få oppmerksomhet? Selv synes jeg litt kløft kan være flott, bare ikke for mye. Så derfor spør jeg dere som viser mye. 

Hvor mye er mye? Jeg liker det fordi føler meg fin. 

Anonymkode: 4c961...8a6

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Hvor mye er mye? Jeg liker det fordi føler meg fin. 

Anonymkode: 4c961...8a6

Er vel litt subjektivt. Ja, det samme som meg da. 

Butikker som selger tjenester pleier å like å vise frem disse tjenestene slik at folk skal vite om at disse tjeneste tilbys. Det samme gjelder visse kvinner, tydeligvis.

Anonymkode: f7b56...063

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Butikker som selger tjenester pleier å like å vise frem disse tjenestene slik at folk skal vite om at disse tjeneste tilbys. Det samme gjelder visse kvinner, tydeligvis.

Så hvis man viser kløft så tilbyr man brystene til kunder? Stilig 😂

Anonymkode: 142e9...dff

Annonse

Personlig har overdeler/ kjoler med litt kløft et snitt som ser bedre ut på meg enn heldekkende, jeg viser gjerne litt kløft, men ikke mye, og ingenting her er til salgs😂

Anonymkode: cdf69...53d

Det kommer jo helt ann på i hvilke situasjon og hvordan type utringning det er. Har f.eks en kjole som et veldig pen sommerkjole (bryllup/fest), men som åpen i mellom brysten. Da går jeg gjerne uten BH og tenker det er sexy/elegant. jeg HaTER derimot når puppene klemmes sammen og laget kløft.. og det ser vulgært ut!

Anonymkode: 3c573...f88

Har man store bryster, så viser man kløft med de fleste plagg. Jeg elsker kjoler, og spesielt omslagskjoler, da de passer min kropp, store bryst, smal midje, stor rumpe og kraftige lår. Men de gir jo alltid kløft. Men har kjøpt noen pyntenåler jeg kan bruke, hvis kløften er alt for ille. For jeg har jo ikke lyst til å vise alt.

Anonymkode: 5ad99...092

Jeg har boho- stil, så det er ikke så mye kløft generelt, men noen kjoler osv viser jo mer, og jeg føler meg bare mer kvinnelig samt at figuren blir finere. Bruker det jo mest i passende settinger, og tar veldig mye inspirasjon fra Lisa Bonet siden vi har veldig lik kroppsfasong, og jeg liker både klesstilen hennes og hårfrisyre mm.

Det blir mer "romantisk" og "hippie" enn vulgært ( i mitt syn )

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Syns du kvinner bør gå med burkha for ikke å friste menn, altså?

HI, for å svare på spørsmålet ditt: jeg har store mugger og kan ikke hjelpe for at de vises i halsringningen. Dersom de skal bli usynlige må jeg ha tilknappet stil helt opp til kragebeinet, noe jeg syns er varmt og plagsomt. Så i den grad jeg "viser" kløft, er det fordi jeg er i besittelse av en kløft og får fnatt av å ha klær opp til halsgropa. 

Anonymkode: 99fb8...64e

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Syns du kvinner bør gå med burkha for ikke å friste menn, altså?

HI, for å svare på spørsmålet ditt: jeg har store mugger og kan ikke hjelpe for at de vises i halsringningen. Dersom de skal bli usynlige må jeg ha tilknappet stil helt opp til kragebeinet, noe jeg syns er varmt og plagsomt. Så i den grad jeg "viser" kløft, er det fordi jeg er i besittelse av en kløft og får fnatt av å ha klær opp til halsgropa. 

Det er forskjell på å vise frem noe og at noe tilfeldigvis står fremme. Denne tråden handler om de som har en intensjon om at folk skal stirre mot brystene heller enn noe annet sted. Det er en intensjon der. Jeg synes det er vulgært og slike kvinner burde skamme seg! Tror de virkelig ikke vi andre ikke skjønner hva de driver på med?!

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er forskjell på å vise frem noe og at noe tilfeldigvis står fremme. Denne tråden handler om de som har en intensjon om at folk skal stirre mot brystene heller enn noe annet sted. Det er en intensjon der. Jeg synes det er vulgært og slike kvinner burde skamme seg! Tror de virkelig ikke vi andre ikke skjønner hva de driver på med?!

Skamme seg? Synes du virkelig at kvinner skal skamme seg over kroppen sin og at de eventuelt stolt viser fram en figur de er fornøyd med? Er vi ikke kommet litt lenger enn som så? Som feminist syns i hvert fall jeg at kvinner, alle, skal få kle seg som de ønsker all den tid det ikke er direkte støtende. Selv om jeg synes det svir i øynene av synet av menn i hvite sykkelbukser eller små badetruser, eller omfangsrike kvinner i minitopp og altfor stram shorts, så er det deres valg. 

Anonymkode: 8a9b3...327

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

At de viser kløften, betyr ikke at de "har en intensjon om at folk skal stirre mot brystene heller enn noe annet sted". HI sa ingen ting om at de kun måtte ha denne intensjonen for å svare. Hun lurte derimot på HVA som var intensjonen. Til nå har ingen svart at de vil at folk skal stirre mot brystene heller enn noe annet sted. 

Misunnelse er jo ellers beundringens onde tvilling. Du er nok sikkert selv flat som et strykebrett og full av skam over at kroppen din ikke viser den kvinnelighet du skulle ønske deg. Men din egen skamfølelse er ikke grunn nok til å prøve å påføre andre skam, jeg syns heller du skal omfavne ditt eget utseende og prøve å bli litt glad i deg selv 😘 Man blir et mye rausere menneske av det! 

Anonym bruker skrev (På 20.1.2024 den 18.54):

At de viser kløften, betyr ikke at de "har en intensjon om at folk skal stirre mot brystene heller enn noe annet sted". HI sa ingen ting om at de kun måtte ha denne intensjonen for å svare. Hun lurte derimot på HVA som var intensjonen. Til nå har ingen svart at de vil at folk skal stirre mot brystene heller enn noe annet sted. 

Misunnelse er jo ellers beundringens onde tvilling. Du er nok sikkert selv flat som et strykebrett og full av skam over at kroppen din ikke viser den kvinnelighet du skulle ønske deg. Men din egen skamfølelse er ikke grunn nok til å prøve å påføre andre skam, jeg syns heller du skal omfavne ditt eget utseende og prøve å bli litt glad i deg selv 😘 Man blir et mye rausere menneske av det! 

Enig med deg over. Spørsmålet var til de som viser mye, og som mann og diskret beundrer vil jeg skryte av de som gjør det. Enten brystene er store eller små så er det fint synes jeg. Et nakent kvinnebryst er fint uansett. Nå snakker jeg ikke bare om brystene, men også brystet. Det er oftest elegant og sensuelt i en pyntet sammenheng. Litt mindre til hverdags.
Det er mye verre om en mann har skjorta åpen langt ned, til vanlig, eller til fest, det er vulgært, og da vet han godt hva han driver med. Kvinner må få lov å være kvinner uten å bli bebreidet for å være kvinner.

Anonymkode: 440c8...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...