Gå til innhold

Brettingen av sengetøy

Anbefalte innlegg

Jeg har dobbeltdyner, så det fungerer ikke å legge det inn i putevaret. Nå har jeg en seng med romunder, såjeg bare bretter det kjapt og slenger nedi. Jeg har hele to dynetrekk  så jeg trenger ikke være så nøye. Var mer nøye når vi var seks i huset og sengetøyet lå på badet. Nå får mine to unger det i dunken jeg har bretta og de ordner resten. Tror hun ene bretter det mer nøye før hun legger det inn i skapet hu andre kaster det nok bare inn. 

På hytta brettes sengetøyet og putevaret legges inn i dynetrekket. Mamma var så irritert over at min søster ikke brydde seg om dynetrekket og putevarene var like så hun fant ut at hun måtte gjøre det slik (mamma stryker helst sengetøy også, hun syns det er gøy å vaske og stryke. Det har ikke smittet over til ungene eller barnsbarna hennes, så nå er hun bare fornøyd om det kommer på riktig sted. 

Anonymkode: fa2c2...edb

Fortsetter under...

Dere som sier det ikke går å putte dobbeldynetrekk i putevar, hvor små puter har dere egentlig? Jeg putter det ikke inni, men det er fordi jeg opplever det som upraktisk, ikke fordi det ikke går😅

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...